Rijstebloem vanaf hoeveel weken????

Rik is nu 13 weken en is een week te laat geboren. Toch mocht ik ook nog NIET met rijstebloem beginnen. Daar is de darmflora nog niet klaar voor (gister op het bureau besproken). Ook Nutriton zou niet helpen.......want idd zitten daar geen voedingsstoffen in. Mij werd geadviseerd de laatste fles wat meer te geven. Werkt dat niet, dan de laatste fles een FORTE voeding geven (let wel op buikkrampen dan).

Misschien heb   je er wat aan!

X Saskia
mv Rik 04-07-07

Hoi Allemaal,

Johannes broodpitmeel heb ik ook geprobeerd, ze slaapt er iets langer op, maar niet lang genoeg. Wel werkt het laxerend, waardoor ze eigenlijk elke keer diarre had en pijn had, daar ben ik dus snel weer mee gestopt. Nu doe ik 's avonds voeding voor hongerige baby's in de fles, sinds een week en mijn meissie slaapt nu tot half zeven door. Voor mijn baby een uitkomst!!
Misschien ook wat voor jullie??

Groet Karin

ik weet dat johannesbroodpitmeel voor spugen is. de wijkverpleegkundige rade het wel aan. de voeding word dan dikker misschien dat dat helpt??? ik heb geen idee. vannacht moest ik weer om 4 uur uit bed voor de fles. ik ga vanavond proberen met johannesbroodpitmeel en dan zie ik wel wat ze gaat doen. en als het niet werkt vraag ik einde deze maand wel weer bij het cb.

groetjes

Hoi hoi,

H&M vind ik ook erg leuke kleertjes hebben.
Zijn er gisteren geweest.
Dat merk wat jullie noemen ken ik eerlijk gezegd niet
Ik kijk niet zo naar merk, maar hij zal er vast en zeker wel kleertjes van hebben
Vandaag naar de Zeeman geweest, eigenlijk voor broekjes, maar die kon ik niet naar mn zin vinden.
Dussss, heb ik een heel leuk jasje gekocht  voor in de winter, en hele leuke schoentjes daar.
Ik was 8,50 kwijt, is geen geld hé?!
Ook ben ik ff bij Kruidvat geweest, daar waren de lotiondoekjes in de aanbieding (normaal heb ik altijd Pampersdoekjes), maar deze doekjes waren 6x 80 stuks voor 7,49 geloof ik, ook dus geen geld vind ik zelf.
Ben ook naar Dirks geweest, en heb daar badmelk, rompertjes, veiligheidssetjes 2x, en badeendjes gekocht.
Mss vergeet ik wel wat hoor, maar maakt nie uit hé?
Dus, ik ben weer wat geld armer, maar heb het graag over voor ons manneke!!

Groetjes jes Debby, mv Dylano, vandaag prs 5maanden alweer (goh, wat gaat het hard!)

Oeps

Ik heb mn berichtje bij het verkeerde topic gezet, haha!

Sorry hoor!!

Groetjes Debby.

Terug
Bovenaan