Onze meid is altijd erg hongerig geweest! Ze krijgt nu 5 keer 180/6. Om 10 uur drinkt ze nog steeds haar laatste fles helemaal op en lust dan nog wel meer. om 5 uur begint ze dan al geluidjes te maken, ik kan dit met de speen nog rekken, ze slaapt dan nog wel weer in, maar het is wel lastig! Nu las ik over rijstebloem voor de nacht. wanneer mag je bij de laatste fles wat rijstebloem gaan doen? Verhoogt dit ook de calorien? Kan dit ook als je nog 5 flessen geeft?
Ze is bijna 4 maanden (over een week) maar nog geen 7 kg. En bij het CB zeiden ze dat ze 4 maand en 7kg moest zijn voordat ik die laatste fles eraf haal en dan mag ik wat rijstebloem in de fles van 7 uur doen. Maar als ik die laatste fles eraf haal ben ik bang dat ze 's nachts weer komt, omdat ze om 10 uur nog zo hongerig is.
Wie heeft er tips????
Ze is bijna 4 maanden (over een week) maar nog geen 7 kg. En bij het CB zeiden ze dat ze 4 maand en 7kg moest zijn voordat ik die laatste fles eraf haal en dan mag ik wat rijstebloem in de fles van 7 uur doen. Maar als ik die laatste fles eraf haal ben ik bang dat ze 's nachts weer komt, omdat ze om 10 uur nog zo hongerig is.
Wie heeft er tips????