rijstebloem

Nou we hebben rijstebloem toegevoegd aan de laatste fles...en inderdaad, Bilsbanaan, het is geen garantie dat ze doorslaapt haha! En Linn84, we hadden dus gewoon de nutriton erbij gedaan en meteen 3 lepels rijstebloem erbij...nou het was er bijna niet uit te krijgen haha! Dus nu doen we van allebei iets minder. Ze drinkt het lekker op en slaapt dan lekker in...en soms wordt ze toch nog eens (of iets meer wakker) 's nachts. Maar is maar even, soms laten we haar gewoon ff jengelen en slaapt ze vanzelf weer in. We leggen haar nu ook 's avonds (voor de laatste fles) in bedje...normaal lag ze beneden in de box. Nu krijgt ze wat meer rust, want ze slaapt nu lekker 's avonds en volgens mij ook 's nachts beter!
Zal wel allemaal goed komen en die rijstebloem houden we er gewoon lekker in (2 desertlepels).

Bedankt voor jullie handige en herkenbare reacties haha!

 
Prikkelreductie kan helpen bij het beter doorslapen. Sven is ook een kind wat snel van de leg is. Een drukke dag ontaard in een onrustige nacht. Wij proberen overdag zoveel mogelijk rust in te bouwen... niet teveel geluid... alles zoveel mogelijk in dezelfde volgorde... en we geven KINDIVAL van VSM volgens mij werkt dit ook want hij krijgt het nu 2,5 week en hij heeft al meerdere nachten doorgeslapen zonder zich te melden voor de speen. Misschien een idee? Want al slaapt je kindje direct verder nadat ze de speen heeft gekregen, som lig je zelf wel wakker en al slaap je zelf weer verder je hebt toch een gebroken nacht... gaap!!!! Mijn energie is soms ver te zoeken als Sven weer eens nachten achter elkaar drie vier keer om die rotspeen komt! maar zonder kan ie ook niet.. al kan ie wel zonder inslapen. Soms slaapt ie na een poosje te jengelen weer in, maar ik vind het zelf dan net zo prettig om even die speen in zijn mond te drukken zodat ik zelf ook weer rustig lig.

ach... het zal vanzelf ooit eens goed komen... zzzzz

Slaap lekker dames!
 
Terug
Bovenaan