Rijsterbloem

<p>Hallo.</p><p> </p><p>Ik wil beginnen met rijsterbloem door de fles heen.</p><p>Mijn dochter drinkt ( vind ik) slecht. Ze is 3 maand oud en drinkt overdag 80 a 90cc en voordat ze op bed gaat 120cc </p><p>Hoever rijsterbloem moet ik door de fles doen van 120cc en welke fles +speen kan ik het beste gebruiken zonder dat die verstopt raakt of te snel gaat? </p><p> </p><p>Iemand ervaring met rijsterbloem? </p>
 
Ze adviseren dit pas vanaf 4 maanden en zeker als ze nog niet zoveel drinkt, zou ik er nog niet mee beginnen want het vult meet waardoor ze misschien nog minder gaat drinken. 
 
Ze adviseren dit pas vanaf 4 maanden en zeker als ze nog niet zoveel drinkt, zou ik er nog niet mee beginnen want het vult meet waardoor ze misschien nog minder gaat drinken. 
 
Ik zou geen rijstebloem geven. Rijstproducten bevatten arseen en daarom wordt afgeraden om rijstproducten vaak aan kleine kinderen te geven. Op de website van het Voedingscentrum staat er meer over.
Ook zou ik tot zeker 4 maanden (liefst 6) wachten met iets anders dan melk te geven in verband met de darmrijping.
Waarom vind je dat je dochter slecht drinkt? Groeit ze niet goed?
 
Het cb heeft mij vandaag aangeraden te starten met rijstebloem ivm spugen. Kijken of het hierdoor minder wordt.
Zij zei dat het niet erg is om dit al met 3 maanden te starten omdat er weinig in zit en licht verteerbaar is. Ik heb er even naar gekeken en het grootste punt vind ik de suikers.
Bij ekoplaza verkopen ze biobin. Kijk daar eens naar. Naar mijn idee is dat wat gezonder dus ik ga daar mee starten. 
En ze hebben er zowel rijst als haver van, dus dat kun je dan afwisselen. 
 
ik neem aan dat je kunstvoeding geeft? Dan zou ik eens kijken of je met Hero comfort niet beter uit de voeten komt. Deze is namelijk voor kindjes die spugen. Van de Nutrilon heb je hem ook en daar is het geloof ik de omneo. Ik heb beide gebruikt bij mijn jongste dochter. Zij spuugde ook na de fles best wel wat en dat was met de comfort over
 
Het CB zegt wel meer en lullen vaak  ook Maar wat ben ik achter de een die daar werkt zegt dit en de ander dat . 
Ik zou aanhouden wat geadviseerd word en dat ik zeker nog niet me 3 maanden. .
En niet te vaak rijst producten 
Daar zou ik me dan aan houden.  Maar je moet het zelf weten natuurlijk  het is je eigen kindje ?
Misschien wat wisselen met voeding nog een tip  je hebt ook verschillende voedingen met net een andere samen stelling waardoor  het spugen ook stukke minder kan worden .
En baby's spugen nu eenmaalveel  op zn jonge leeftijd ?
 
Het CB zegt wel meer en lullen vaak  ook Maar wat ben ik achter de een die daar werkt zegt dit en de ander dat . 
Ik zou aanhouden wat geadviseerd word en dat is zeker nog niet me 3 maanden. .
En niet te vaak rijst producten 
Daar zou ik me dan aan houden.  Maar je moet het zelf weten natuurlijk  het is je eigen kindje ?
Misschien wat wisselen met voeding nog een tip  je hebt ook verschillende voedingen met net een andere samen stelling waardoor  het spugen ook stukke minder kan worden .
En baby's spugen nu eenmaalveel  op zn jonge leeftijd ?
 
Terug
Bovenaan