Rik krijgt zijn eerste prikjes vandaag....

A

Anoniem

Guest
......en dat vind moeders helemaal niet leuk...

Maarja tis belangrijk en nodig!!

Ik hoop dat ie het goed doet, heb een gigantisch stoere mannetje dus dat zal wel hahahaha.

Verder ook wel leuk want hij wordt weer gewogen en gemeten!! Ben benieuwd. Iedereen zegt dat ie de pan uitrijst hahahah!!

X Saskia
mv Rik 04-07-07

Hoi Saskia,

Succes vandaag! Zorg je dat je zetpilletjes hebt. Tegen het huilen (ivm pijn) en de koorts die ze kunnen krijgen.
Feline moet vandaag ook weer, 1 prikje dit keer. Vorige keer ging ze heel hard huilen, maar ik kreeg haar meteen weer stil. Eenmaal thuis ging ze de hele avond en volgende dag door met huilen en lichte vehoging. Maar na die dag was het gelukkig over.

groetjes Mariska
mv Feline 26-05-2007

Hoi Mariska,

Bedankt voor de tip idd. Ik had gelukkig al zetpilletjes gekocht bij de apotheek.

Jij ook succes met Feline! Ik hoop dat ze deze keer er minder last van heeft (kwa huilen en koorts)!

X Saskia

hoi hoi.,
ik heb mick zijn beentjes ook ingesmeerd en hij heeft er niet echt last van gehad daarna.. voor ik weg ging en toen ik terug kwam en voor hij naar bed toe ging.. dus misschien ook een idee??
ik heb het met arniflor gedaan...
succes vandaag
xxx

HEy Teddyboy!

Ik heb je lang niet gezien of gehoord op het forum??
Alles goed met je en met Mick ook?? Zal wel hard groeien, hieronder een foto van mij lieve manneke!

X Saskia

Hier werd ie net wakker! Smakelijk en zoooooo lief lache naar mama!

Nou kleine Rik, heel veel succes!!!! En mama ook haha..
Gr. Anne-Marie

Hoi Saskia,

ik wil jou en Rick heel veel succes wensen vandaag met de prikjes. Neem je voor jezelf ook zakdoeken mee? Bij onze oudste heb ik met hem mee zitten huilen toen hij zijn prikjes kreeg. wat vond ik dat erg zeg.

Groetjes van Marloes

Hoi Saskia,

Hoe is het bij jullie gegaan? Feline huilde heel erg hard, ook bij het onderzoek dat ze haar onder d'r schoudertjes op tilden. Was heel zielig. Ze ligt nu te slapen. Haar flesje dat ze om 12 uur hoort te krijgen stel ik even uit tot 13 uur.

Verder was alles goed, 61,5 cm en 6300 gram. Ze kan ook al heel goed haar hoofdje omhoog houden en ze vonden het knap dat ze al kon brabbelen en als haar tong uit kan steken en dan spetteren. (prrrr zeg maar)

groetjes Mariska

Terug
Bovenaan