Rik krijgt zijn eerste prikjes vandaag....

Hey Mariska!

Nee we moeten om 14.30 uur. net van tevorren geef ik Rik nog de fles, kan ie daarna lekker slapen (hoop ik). Maar laat het nog wel weten hoor! Ik heb al een koude washand klaarliggen in de vriezer, die gaat mee ter verkoeling van de prik.

Hé vervelend die onderzoeken, zo vond ik het eerste onderzoek wat Rik kreeg ook niet leuk. Ze zij ik moet hem laten vallen (nouja niet letterlijk), maar goed Rik schreeuwde het uit van de schrik...ik moest dus ook huilen en was gelijk sjagerijnig op dat mens!

Ze is al een grote meid! Zooooooo een lekkere bolle tante volgens mij of niet aan het gewicht en lengte te zien. Rik is al heel lang die was met 6 weken al 60 cm en woog toen al 5140 gram, dus ben nu echt wel weer benieuwd!

Je hoort van me! Enne laat die kleine maar lekker even bijkomen, die fles komt wel!

Geef ze maar een dikke  van ons!

X Saskia

hoi saskia ik had via hyves een bericht naar je gestuurd...
x

hoi hoi

ik moet zeggen die prikjes zijn me echt meegevallen. vlede week kreeg djesslyn er 2 toen ze ze kreeg moest ze wel   huilen maar  daarna  ging ze breeduit lachen! wat was ik trots op me meisje dat ik gewoon zelf tranen in me ogen kreeg, lekker it je dan op het cb je dochtertje huilt niet maar mama wel haha. en voor de rest heeft ze er ook geen last meer van gehad gelukkig!

suc6 groetjes jessica mama van djesslyn 11-06-07

Hey Saskia,

Ik hoorde dat je geen koude washand moet doen? Wel masseren, maar dat doen ze bij ons van het CB meteen na de prik. Volgens mij hebben ze alleen maar last van dat koude washandje? Vraag het even op CB anders.

Feline is met haar lengte gemiddeld (was eerst iets boven gemiddelde) en gewicht is boven gemiddelde, al vanaf het begin. Je kunt me opzoeken op hyves (wel vrienden worden want ik heb alles verborgen staan). Kun je foto's zien.
Mariska Olivier

Flesje heeft ze op en ze is in slaap gevallen, zonder al te veel te huilen, dus ik hoop dat ze nu minder last heeft.

Knuffel terug en succes straks.

X Maris

Hey Maris!

Nou we zijn terug hoor! En hij heeft heel het bureau bijelkaar geschreeuwd en nu ook hier de straat!

Wat is dat zielig zeg!!!! Ik had het er eerrruuuggg slecht mee! Maarja we hebben ze!!
Ik hoop dat ie zo effe in slaap valt!

Hij was wel goed gegroeid hoor! Woog 5390 gram en 61 cm!!
Heb idd geen koude washand gedaan. Wel goed zijn beentjes gemasseerd daarna!!

X Saskia

Hoi Saskia,

Zielig he.... Hij is trouwens goed gegroeid die kleine man van jou! Feline lijkt er beter op te reageren dan de vorige keer, ze is niet extreem huilerig.

extra veel knuffelen vandaag hihi

liefs Maris

goedemorgen,
en heeft je kleine man nog last gehad van zijn prik?hij is lekker gegroeid.
mick moet over 2 weken voor.... aaahh..
ook al weet je dat het beter is voor onze kleine kids maar toch vind je het zielig..
mick was de dag erna wat hangerig en wou graag bij mij of bij mijn vriend zitten..
maar hij heeft geen verhoging gehad..
ik ga hier weer wat aan het huishouden doen,als mick dat ook goed vind.. hij ligt nu heerlijk te kletsen en te lachen..

Terug
Bovenaan