Rimke, is dit weer een sprongetje?!

Hoi Rimke,
Ik ga 'm zeker kopen! Alles wat je beschrijft heeft Reef doorgemaakt en zit hij middenin! Maar het is steeds zoveel ineens, dat ik het niet allemaal kan benoemen en uitleggen. Het boek zal zeker helpen, ik denk bij jouw berichtje, oh ja, oh ja, oh ja!!! Grappig he! Bedankt alvast! Groetjes Nanna

je kunt je ook op de oei ik groei website inschrijven en dan krijg je een mailtje als er een sprongetje aan zit te komen. Heel handig. Maar het boek in ook een echte aanrader, gewoon eng af en toe hoe accuraat ze sprongetjes kunnen voorspellen...

Nou Rimke, hij staat op m'n kerst-verlanglijstje hoor... Nu maar afwachten of Santa het ook een goed boek vindt!

We hebben Mika trouwens eergisteren voor 't eerst pap gegeven 's avonds; hij kwam namelijk inmiddels weer 6x op een dag voor een voeding ( a 180/210 ml). Dus ook 2x 's nachts. Dus om in ieder geval 1 nachtvoeding te voorkomen geven we hem nu 's avonds om 22.00 uur pap bij z'n laatste fles. 't Is nog 2 weken te vroeg, maar ja, hij heeft telkens al voorgelegen op "het schema" en verder nooit last van darmkrampjes gehad... En 't werkt; hij zit nu weer op 5 voedingen.

Whahaha, te toevallig...........
Maudy heeft gister voor het eerst rijstebloem in haar flesje gehad......begon ook lichter te slapen snachts en om het drama voor te zijn.........ze lijkt er goed op te reageren, vanmorgen enorme poepluier zonder krampen dus................
Ga vanmiddag als ze wakker is even proberen van een lepeltje te geven...........kijken of ze dat al wat vind, zo niet ook prima!

Hou je fototoestel bij de hand hoor; die bekken die ze trekken bij zo'n eerste hapje! Mika keek hoogstverontwaardigd over wat we hem nu toch in z'n mondje propten. Maar vervolgens wel het lepeltje afsabbelen!
En denk niet dat ze het niet lekker vindt als ze een vies gezicht trekt of een beetje moet kokhalzen hoor; da's alleen maar omdat ze het zo vreemd vindt.

Geniet ervan!

Nou, zo leuk als Mika het vond...............Maudy vindt het niets.......geloof ik.
Ach, ze had een beetje van haar fles laten staan dus daar had ik wat rijstebloem doorheen gegooid, even een kwartiertje gewacht na de fles, maar het was nog geen succes.......ze liet het zo haar mondje weer uitlopen, whahaha!!
Misschien zat ze ook gewoon vol. Ik blijf het gewoon proberen, is goed voor haar mondmotoriek, en hebben we zometeen geen al te grote verandering tijdens een groentehapje wat ze gaat krijgen........
Ga het gewoon elke dag even proberen, een kwartiertje van een lepeltje af te sabbelen.....maakt niet uit. Heb wel foto's gemaakt, maar ben in mijn eentje dus is toch wat lastig, maar goed, de overbekende foto van pap-overal is er......whahaha!
Lekker grietje.
Wanneer gaan jullie met groente of fruit beginnen?? Zodra hij de rijstebloem ook niet meer pikt of over een maandje, als ze bijna 5 maanden zijn? Ik wilde het eigenlijk zolang mogelijk rekken omdat maudy zo'n krampjes had, maar nu met die rijstebloem lijkt het erg mee te vallen............wil het in ieder geval doen op een dag dat Fons ook thuis is, lekker met zijn drietjes van een beetje worteltjes genieten ofzo..........

hey dames

Wat verstaan jullie onder een pap fles wat gaat daarin? wij geven mees al een paar weken rijstebloem en dat gaat prima dat geven in de fles van 23.00.

groetjes

mees 8-9-08

Ik bedoel ook rijstebloem hoor!
Ze mogen nog helemaal geen gluten.......dus nog geen brinta enzo.

Vind mees het wat??

Terug
Bovenaan