rimke s

Hallo,

Ik las toevallig je berichtje, ( ik ben een late april mama, dus lees soms hier ook mee)
en zag dat je uit velp komt. Wat leuk, ik kom daar ook vandaan. Ik woon daar inmiddels niet meer, want ach, je komt een man tegen en dan weet je het wel!
Maar ik kom er nog zeker één keer in de week langs, want mijn moeder woont in Rheden.. En ik las dat patries er waarschijnlijk ook in de buurt woont. Er zijn namelijk weinig ( lees tot nu toe nul) mensen in het voorjaars forum, die bij mij uit de buurt komen..
Wij hebben bij presikhaaf(?) in de buurt, onze pretecho laten maken..

Groetjes suus.

Hey Suno en Rimke,

Ik kom ook uit die buurt. Woon nu in Oosterbeek maar ik heb altijd in Arnhem gewoond. Velp vind ik een leuk dorp. We hebben er toendertijd ook nog gekeken naar een huis maar konden moeilijk wat vinden.

Patries waar kon jij dan vandaan?

Nou, das grappig!! Klein dorpje.........
Ik ben ook voor de liefde geemigreerd, alleen dan vanuit Alkmaar naar Velp.......
Daar wonen we nu 3 jaar, daarvoor nog een jaartje in Arnhem, in het huis van mijn mannetje!
Wij hebben inderdaad ook in presikhaaf de echo laten doen..........whahahaha! Hadden elkaar wel tegen kunnen komen! Als je daar onder het viaduct doorloopt richting centrum dan kom je langs ons huisje...........
De wereld is klein meiden!

Grappig, grappig, grappig!

wat leuk mama78 en juf, dat jullie ook in de buurt wonen.
En rimke we hadden elkaar inderdaad tegen kunnen komen, bij de pretecho.
En ik woonde echt bij jouw in de buurt. Ik woonde in de alexanderst.
Ach toen was ik nog vrijgezel..
Maar goed, mijn man en ik hebben het er laatst nog over gehad en ik wil toch echt weer terug verhuizen richting mijn ouders.
Velp zou het wel niet worden, maar zeker wat in de buurt.
En een vriendinnetje van mij woont in Oosterbeek, dat is absoluut ook een mooie plaats!!!
Ik weet niet of jullie toevallig ook meelezen op het voorjaarsforum?
Daar doen ze een boswandeling. Nou dat was voor ons niet moeilijk geweest... De postbank!
hahah

Groetjes suus

Hahahaha!
Dat is inderdaad heel dichtbij, wij wonen op de Gravin Adalaan..............sssst!!!!
Waar wil je wel gaan wonen? In Rheden? Ook leuk!
Oosterbeek is prachtig! Maar ben toch wel een beetje verliefd geworden op Velp! Alle winkels in de buurt, op loopafstand een HEMA..........oei!!!!

Als ze gaan wandelen kunnen ze hier wel lunchen! Is hier inderdaad om de hoek, is nu zo mooi...........met al die kleuren in de bomen!
Heel anders dan ik gewend was, ik kom dus oorspronkelijk uit Noord-Holland en woonde in Alkmaar........vlak bij zee.............die mis ik wel eens, maar de bossen hier zijn ook prachtig!!

Hoi allemaal,

Ik woon ook in de buurt: sinds een jaar in Oosterbeek (Dag j_u_f!) en het is inderdaad super mooi, enne Rimke: er komt hier ook een HEMA!   Ik kan niet wachten, ik ben een HEMA-verslaafde.

Hiervoor heb ik acht jaar in Arnhem gewoond, daarvoor in Zutphen en daarvoor geboren en getogen in Rotterdam. Ik denk dat ik hier in de omgeving blijf wonen. Velp is ook mooi, hebben we naar huizen gekeken vorig jaar maar niets gevonden.

@suus: waar zou je willen wonen?

Terug
Bovenaan