rimke s

Hoi!

Ik hoorde inderdaad zoiets van vrienden van ons die in Oosterbeek wonen!
Ook een HEMA in Oosterbeek.............fijn hoor!!!
Dekbedovertreksetten, handdoeken, theedoeken/handdoekjes voor in de keuken, kinderkleertjes..................heerlijk!!!!

Kennen jullie elkaar, jes en juf? Zou wel grappig zijn..........

@juf: zag ik Fenna haar geboortekaartje hangen in Arnhem-noord bij de groepspraktijk voor verloskundigen? Of is dat een andere Fenna?? (bedenk dat me inenen.........)

Fijne avond meiden!!!

Hoi!

Dekbedovertreksetten, handdoeken, theedoeken/handdoekjes voor in de keuken, kinderkleertjes..................heerlijk!!!!

@juf: zag ik Fenna haar geboortekaartje hangen in Arnhem-noord bij de groepspraktijk voor verloskundigen? Of is dat een andere Fenna?? (bedenk dat me inenen.........)

Fijne avond meiden!!!

Hoi!

Fijne avond meiden!!!

Hey Rimke, jij maakt het hier gezellig in je eentje . Maarreh dat was een andere Fenna. Ik zat namelijk hier in Oostereek bij de VK.

En Jes en ik kennen elkaar iid. Maar ook pas sinds dit forum hoor. Wat een toeval. Waar een forum wel niet goed voor is

Yep, j_u_f en ik kennen elkaar sinds kort. We blijken op 5 min loopafstand te wonen, maf he?

O, die Hema.... echt leuke dingen voor relatief weinig geld. Mijn man hoopt dat het nog lang duurt voordat die winkel hier komt, anders gaan we failliet!

Groetjes, Jes

Hallo meiden,

Hé jessica, zien we elkaar hier nou weer.
Ik wist dat je vaak in Apeldoorn komt, maar niet dat je ook zo dicht bij mijn oude woonplaats woonde. Ja,me geboorte plaats( ik woonde daarvoor in Duiven ), maar niet me woonplaats van mijn  single bestaan...
Och, wat heb ik daar een lol gehad zeg, in dat oh zo leuke velp en op de korenmarkt....
Kwam iemand daar ook regelmatig??
Ik ging vaak naar de fift avenue..
Ach die goede oude tijd..

Ik weet nog niet precies waar ik wil gaan wonen. Mijn man en ik willen een huis laten bouwen, dus weet nog niet waar, maar het is toekomst muziek, dus het duurt nog wel ff.

Maar goed, ik was gister nog in de buurt.. En jullie geloven het nooit, maar was met mijn mama in de Hema!!
Hahaha, ik was op zoek naar een slabber met mouwen.
En namen even een lekker worstje mmmhhhh.
Maar ben niet zo hema verslaaft als jullie..

Fijne dag allemaal.

Groetjes Suus

Terug
Bovenaan