@ Rimke S

Hoi Rimke,

Hoe is het? Alles goed met jou en Maudy? Hier gaat het heel goed met Nora, ze heeft nu drie behandelingen gehad bij de osteopaat en ze slaapt bijna altijd door en is overdag een ander kind. Veel vrolijker, actiever  en ze kijkt minder ziek uit haar ogen, anderen valt het ook op. Haar witte gelaatskleur is zelfs weg. Dus: ik ben helemaal blij! Had ik veel eerder moeten doen.

We hoeven niet meer terug naar de osteopaat, mits het zo blijft gaan. Zondag wordt Nora 1 jaar en dat gaan we lekker vieren.

Bedankt voor de tips!

Groetjes, Jessica

Jeeeej!!! Supernieuws, daar log ik graag nog een keertje voor in!
Geweldig voor jullie en Nora! Bizar he? Leg jij maar eens uit wat die man doet............
Grappig om te horen dat Nora haar bleke smoeltje verdwenen is, was bij Maudy net zo. Die was de eerste weken erg pafferig, opgezette oogjes en mondje, dat trok ook weg na een paar bezoekjes, nu is ze alleen nog pafferig van het baby vet.......whahaha!

Fijn dat jullie in zulke condities nora haar verjaardag mogen vieren! Is een stuk leuker als je meiske vrolijk is!

Met maudy gaat het goed, zit volgens mij midden in een sprong, slaapt wat slechter overdag, haar nachtslaap gaat nog als vanouds. Eten en drinken wisselen ook behoorlijk, maar meestal eet ze als een bouwvakkertje! Kan niet wachten op de "echte" zomer! Lekker fietsen, buiten in de tuin met haar.......heerlijk!

Ben echt heel blij om te horen dat Marc jullie ook zo geholpen heeft, supernieuws!

Liefs Rimke, ennuh: heel veel plezier zondag, maak er een overgetelijke dag van, laat je niet gek maken, en geef Nora een dikke knuffel van me!

Hieperdepiep!!!! Hoera!!!

Hoihoi,

Aha, een bouwvakker in jullie huis! Leuk is dat he. Eet Maudy alles? Nora eet nu ook steeds beter (dat duurde lang, ze doet alles wat 'later' zeg maar) en het is niet aan te slepen. Regelmatig eet ze meer dan haar broer van 2 jaar. Ongelofelijk.

Ik kijk zeker uit naar de zomer, vandaag was geweldig he? Wij hebben lekker in de tuin gezeten en Nora rondgekropen op het gras. Dat vindt ze een fantastische fascinerende uitvinding geloof ik.

Nu op naar zondag!

Groetjes, Jessica

He!!

Hoe is de verjaardag van Nora geweest???
Mooie dag gehad met zijn allen? Het weer viel ook nog mee he?
Hoe gaat het verder met jullie grietje??

Kus Rimke

Hoi!

Was heel leuk! Het weer was super, leuke mensen en we hebben zelfs de bbq aangestoken. Zo'n dag gaat erg snel voorbij en ik vind het heel gek dat Nora alweer 1 jaar oud is. Ze lijkt in mijn ogen veel kleiner dan broertje Koen, die toen hij 1 werd best een grote beer was. (hij zit nogal aan de bovengrens van de curve..)

Nu gaat het helaas niet zo, sinds zondag eigenlijk. Alweer drie nachten en dagen heel hard huilen/krijsen, ontzettend wit in het gezicht en verkouden. Dus ik denk dat ze een tandje/kiesje krijgt of een buikgriep onder de leden heeft want dat hadden de kids van een vriendin van me ook vorige week. Haar meiden waren er flink zoet mee en de oudste zit bij Koen op de peuterspeelzaal dus dat zou kunnen. Ach, je weet het nooit met ze he?

Hoe gaat het met jou en Maudy?

Groetjes, Jessica

Hoi!

Ook weer zo genoten van het mooie weer??
Wij zijn even de posbank op geweest, waren niet de enige.............whahaha!
Hoe is het ondertussen met Nora?? Is ze echt ziek geworden of waren het toch de tanden?

Fijn dat jullie zo'n mooie verjaardag hebben gehad, was ook prachtig weer, en lekker de bbq aangehad! Groot gelijk! Wij ook van de week voor het eerst.............heerlijk!

Hier alles prima, maudy heeft nog geen tanden, wil niet zitten en al helemaal niet staan..........ze vind het wel prima zo, ze ziet al rollend de hele kamer............waarom zou je dus moeilijk doen als het makkelijk kan?
Ze eet goed, maar laat haar melk steeds meer staan, dus die zijn we nu aan het afbouwen, althans dat doet ze zelf. Ze krijgt ook veel bijvoeding dus die melk heeft ze niet heel erg meer nodig geloof ik! Ze groeit en bloeit dus ik denk dat het prima met haar gaat, vrolijk meisje doorgaans.............heerlijk!

Liefs Rimke

Hoi!

Ook weer zo genoten van het mooie weer??
Wij zijn even de posbank op geweest, waren niet de enige.............whahaha!
Hoe is het ondertussen met Nora?? Is ze echt ziek geworden of waren het toch de tanden?

Fijn dat jullie zo'n mooie verjaardag hebben gehad, was ook prachtig weer, en lekker de bbq aangehad! Groot gelijk! Wij ook van de week voor het eerst.............heerlijk!

Hier alles prima, maudy heeft nog geen tanden, wil niet zitten en al helemaal niet staan..........ze vind het wel prima zo, ze ziet al rollend de hele kamer............waarom zou je dus moeilijk doen als het makkelijk kan?
Ze eet goed, maar laat haar melk steeds meer staan, dus die zijn we nu aan het afbouwen, althans dat doet ze zelf. Ze krijgt ook veel bijvoeding dus die melk heeft ze niet heel erg meer nodig geloof ik! Ze groeit en bloeit dus ik denk dat het prima met haar gaat, vrolijk meisje doorgaans.............heerlijk!

Liefs Rimke

Hoi Rimke,

Zeker mooi weer he! Wij waren gisteren Burger's zoo en vandaag lekker in de tuin. De posbank is vast druk vandaag, dit was een ideale dag maar het is er altijd mooi vind ik.

Dus Maudy wil minder melk drinken. Dat is dan weer een volgende stap of niet? Ze worden groot... die meisjes. Dat zitten enzo komt wel. Mijn oudste deed het eerste jaar helemaal niets. Niet kruipen, rollen of zitten. Met 14 maanden deed hij alles tegelijk: tanden, zitten, lopen. Binnen twee weken! Die kindjes hebben echt hun eigen agenda.

Nora was deze week meer verkouden en benauwd en dan raakt ze in paniek. De nachten gingen moeizaam tot vannacht. Deze nacht heeft ze weer helemaal doorgeslapen. Lekker hoor.

Geniet van Maudy he, ze worden zo snel groot....

Terug
Bovenaan