@ Rimke S

Hoi!

De posbank was idd wel druk ja, maar wel gezellig hoor!
Burgers Zoo ook? Wij willen wel een jaar abonnement als maudy zometeen wat groter is en begrijpt waar wij ons geld aan uitgeven.........whahaha!

Is Nora weer helemaal beter? Of nog steeds erg verkouden, zielig hoor als ze zo on paniek raakt, arme griet!

Wordt van het weekend weer erg mooi weer, maar wel wat koeler, ach als het maar droog is he?
Helaas heb ik weer dienst, dus kan er niet heel erg vvan genieten, maar goed, mijn tijd komt wel weer..............Fons is lekker thuis dus die kan naar buiten met ons meiske.
Zijn nu een stuk gras aan het creeren in de achtertuin dus over een week of 6 zou daar inprincipe een gazonnetje moeten verschijnen............als de zaadjes aanslaan natuurlijk...........altijd maar weer afwachten............

Fijne avond!

Hoi Rimke,

Daar was ik weer. Zie je al iets van het gazon?? Ik heb het 6 weken geleden ook gedaan, maar dan bijzaaien en dacht de eerste weken dat het voor niets was maar jawel, er ligt nu bijna overal gras. Dat vinden die kleintjes geweldig. Kruipt Maudy? Nora kruipt megasnel en het liefst dus in het gras. Natuurlijk moet ze gras ook ff proeven maar ja... hahaha. Heb je naast je diensten wel kunnen genieten van het prachtige weer? Lekker was het he?

Burgers Zoo is heel leuk. Nu doen we het natuurlijk vooral voor Koen van 2 jaar, maar Nora begint al wel iets meer om haar heen te kijken en ziet 'gekke'   dieren. Nu is het eigenlijk zo dat ze het rustigst is als je haar meeneemt in kinderwagen dus dat is een mooie bijkomstigheid .

Het gaat best goed met haar, als ze ziek is niet natuurlijk en dat is ze wel vaak maar het gaat zoveel beter dan gedacht. Het zuurstoftekort lijkt weinig schade gemaakt te hebben en daar ben ik ongelofelijk blij mee. Het was toch afwachten maar dat zul jij ook wel een beetje hebben of niet? Van een vriendin heb ik een loopkarretje geleend en daar stapt ze dus achter de hele tuin rond. Helemaal gelukkig is ze dan. Kortom: Nora is een pittige tante maar volgens mij zit ze nu lekker in haar vel. (en ik ook haha)

Hoe bevalt het werken en de combi met Maudy? Is het zwaar? Ik las trouwens dat ze een tand krijgt en gaat zitten! Leuk joh. Je dacht dat het nooit zou komen toch haha. Soms doen ze alles tegelijk hoor. Die kindjes hebben helemaal hun eigen agenda...

Groetjes, Jessica

Heeeee!

Ja!!! Er komen grassprieten, toch fijn dat als je gras zaait, dat er dan daadwerkelijk gras komt, zeer grappig om tee zien. Tuurlijk, het stelt nog niet zo veel voor, maar we hopen dat als de volgende mooi-weer-periode zich aan dient, dat maudy dan lekker op het gras kan spelen! Ze kruipt inderdaad nog niet hoor, doet al maanden verwoede pogingen maar het kwartje is nog niet gevallen......
We hebben ons inderdaad grote zorgen gemaakt om Maudy, en nog wel hoor, ze heeft idd zuurstoftekort gehad, tijdens een heel langdurige bevalling, en 4 keer omstrengeld door haar navelstreng............2 keer om de nek en twee keer om haar borstje......maar goed, ze lijkt zich prima te ontwikkelen, is een sociaal, gezellig en ondernemend meiske. Mocht ze later toch een leerachterstand ontwikkelen kunnen ze nooit meer achterhalen of het door de bevalling gekomen is, maar mijn motto is: al wordt ze een lesbische vuilnisvrouw, als ze maar gelukkig is. Dat is mijn instelling, haar zo gelukkig mogelijk te laten opgroeien, veel belangrijker dan heeel slim en rijk kunnen worden maar diep ongelukkig..............en zo lang ik dat in mijn achterhoofd hou, komt het vast allemaal goed!

Geweldig dat Nora al lekker aan het stappen is! Ook een geruststelling he?
Is jouw bevalling ook zo zwaar geweest dat Nora ook mogelijk zuurstof tekort heeft gehad? Of heeft het andere oorzaken?
Leuk dat ze het dierenpark ook zo leuk vond/vindt, is toch ook goed voor haar ontwikkeling, misschien nog wat jong, maar altijd leuk en spannend, ook voor die ukkies...........

Jammer dat het weer even wat minder wordt, maar goed, ik ben net ziek terug naar huis gegaaan van mijn werk, dus van mij mag het heel hard gaan regenen, voel me zeer beroerd. Maudy is bij de oppas, Fons is zojuist naar Amerika vertrokken dus ik heb even 5 uur om uit te zieken (hoop dat het voldoende is maar vrees het niet.....)
Vind het werken en zorgen voor Maudy erg zwaar, en de combinatie van onze banen helpt natuurlijk ook niet erg.........Maudy en mijn relatie gaan voor alles, maar helaas kan ik niet stoppen met werken. Ik vind het ook wel leuk, maar omdat ik ook weer in opleiding moet, wordt het zometeen wel even heftig. Terwijl ik het liefste aan het tweede zou beginnen (je weet tenslotte nooit hoelang je moet wachten en of het uberhaupt lukt...........), moeten we dat nog even uitstellen helaas............

Ik kruip even lekker onder een deken op de bank..........

Liefs Rimke

Hoi Rimke,

Nou, beterschap! Ik hoop dat je je straks beter voelt als je geslapen hebt. Dan is het anders wel zwaar straks alleen thuis met een kleine meid.Misschien ben je wel opgeknapt als je dit leest.

Ik kan me voorstellen dat het rennen en vliegen is met jullie banen en dan scholing en een kleintje. Maar ja, dingen zijn gewoon zo he? Een tweede is natuurlijk super maar ja, ook weer lastig met plannen voor zover dat kan. Helaas weet je nooit of het snel gaat of dat het jaren gaat duren. Je bevalling viel niet mee lees ik. Maudy heeft het zwaar gehad he? Nora ook, daar komt het zuurstoftekort van. Ik keeg HELLP en ze kwam veel te snel ter wereld en daarna lieten ze haar 3 uur alleen met m'n man (ik moest naar de ok) en na die uren bleek ze helemaal blauw aangelopen te zijn en was het rennen door Rijnstate met haar om d'r in een couveuse te krijgen met alle toeters en bellen. Daarna kreeg ze een infectie erover heen dus  het viel niet mee. Nu gaat het super qua motoriek en qua sociaal/emotionele ontwikkeling en leervermogen is het afwachten. Net als bij jullie denk ik. IN ieder geval gaat het veel beter dan de kinderarts had voorspeld.

Ik deel je mening helemaal dat het me echt geen bal uitmaakt wie of wat ze later is als ze maar blij en gelukkig is.

Mooi dat het gras groeit, het wordt het weekend beter zeiden ze dus: laten we het hopen!

Beterschap!

Groetjes, Jessica

Terug
Bovenaan