rimke...

Wat lief!!!
Dank je wel.........
Valt niet mee, zeker als ik al die geboorte berichtjes zie.....
Maar goed, ik ben "pas" 39+3 weken, dus het kan zo nog 2,5 week duren........

Hoe is het met jou??

Liefs Rimke

nou meid.. nog even..
dat heb je als je aan het eind van de maand bent uitgerekend he. veel meiden die je voorgaan. zie je tegen de bevalling op, of ben je er wel klaar voor?

ik moet er nu nog niet aan denken dat er ook nog bevallen moet gaan worden. gelukkig heb ik nog ff!
hier gaat alles goed! een energieke dag wisselt zich af met een lamme dag. vaak moet ik op die lamme dag nog wel overgeven. heel vervelend, maar neem het maar voor lief.

ik zie wel op tegen komend weekend.. het hele weekend feest (wordt morgen 30! au!)
en loge's ed. maar ik overleef het wel. maandag gewoon de hele dag niksen!

groetjes Carina

Wat goed om te horen dat het zo goed gaat met je!!
Buiten dat kotsen om dan..........al goede echo's gehad enzo?
Fijn hoor, en dat mocht ook wel een keertje toch?
Hoe ver ben je nu? Griezelige periode al voorbij toch?
Eindelijk!!
En je wordt 30! Whahahaha, ik ben in mei 31 geworden.......het valt mee, het doet geen pijn!
Gezellig weekend dan alvast!!!

Ach, ik denk dat ik inderdaad een september moeder ga worden.........
Of ze moet dit weekend nog komen....
Gister door de VK gestript, maar daar heb ik 2,5 uur krampjes van gehad en verder niets........ons meisje is er dus gewoon nog niet klaar voor!
Gister een uur onbedaarlijk gejankt, en sindsdien gaat het wel weer even.......whahahaha! Maar afwachten voor hoelang dat dan weer is!

Fijn weekend meid! Geniet er maar van, het wordt erg mooi weer dus dat zal je verdient hebben!

Liefs Rimke

hoi !
hier gaat het goed hoor. Janneke is 7 weken precies vandaag. En ze groeit als kool.
Borstvoeding gaat ook goed. Is wel pittig hoor in het begin. Ga je ook borstvoeding geven?
Heb je die nacht in het z.huis nog geslapen? Je zal het vast wel ergens neergezet hebben,maar heb dat niet gelezen.

Liefs Marina

Fijn om te horen dat Janneke het zo goed doet! Wat fantastisch om te zien dat ze zo goed groeit he? Lijkt me echt geweldig........
Lijkt me ook bijzonder pittig, ik hoor er hier op het forum meer meiden over.......dan zijn die drie maanden zwangerschapsverlof toch wel kort...........
Ging de borstvoeding meteen goed?
Ik ben idd ook van plan om ons kleintje borstvoeding te geven, maar niet koste wat het kost hoor, als het niet lukt na een paar dagen ga ik niet lopen emmeren...........

Ik heb toen idd in het ziekenhuis geslapen, en het was idd fantastisch, heb zalig geslapen, helaas maar eenmalig.
Had een aanbod om nog een nachtje te komen logeren, maar ik vind het nu niet fijn meer voor ons meisje, je weet het toch niet.......

Ik hoop snel met leuk bericht te komen, maar ik vrees dat ik een september moeder ga worden!

Fijne avond!!

Terug
Bovenaan