rimke...

dus geen bevalling op mijn verjaardag...
jammer!

ik ben vandaag precies 15 weken. en heb al 5 echo's gehad.
de laatste was met bijna 13 weken. nu moet ik net als ieder ander wachten op de 20weken echo.

ik weet nog wel een hele leuke meisjesnaam... Carina! hahaha

ennuh.. ik kom je ook overal tegen op het forum he! (voorstelstukje van Bertine..)
groetjes!

Whahaha, ben idd overal!
Dat krijg je met zo'n verlof, en de combinatie met minder mobiel zijn........

Wat heerlijk voor jullie dat alles er goed uitziet!
En wat val je in een gat he, als je extra echo's hebt gekregen en nu moet wachten.........ik vond dat ook vreselijk lang duren, maar gelukkig ga je op een gegeven moment je kindje voelen (ik gelukkig al heel vroeg) dus dat stelt ook wel gerust!

Wanneer was je jarig? Van het weekend ergens niet? De magische leeftijd van 30 toch?
 Je hebt wel heerlijk weer om het te vieren........tenminste zoals ze het nu zeggen......

Willen jullie weten wat het wordt trouwens?

x Rimke

hoi hoi

ik was 28 augustus jarig.. en we hebben inderdaad dit weekend hartstikke lekker weer gehad tijdens het feest! en tja.. die 30.

ik heb de kleine ook al gevoeld.. vorige week al. echt bijzonder, maar voor ik het echt door had, was het alweer weg. nu als ik het heel druk heb gehad, en ik ga dan liggen... wil ik soms wel wat voelen...

wij weten nog steeds niet of we wel willen weten wat het geslacht is. de ene keer wil ik het weten en mijn vriend niet en het andere moment is dat weer helemaal andersom.
pas als we alletwee zeker weten dat we het willen weten.. dan mag het verteld worden tijdens de 20wekenecho.. zolang 1 van ons maar een beetje twijfelt.. dan blijft het lekker een verrassing.

je bent officieel overtijd toch? voel je al wat gerommel? of is alles nog rustig daarbinen?
liefs Carina

Terug
Bovenaan