He meis!
wat lief weer dat je naar me vraagt!
Ik zag toevallig dat susan op ons augustus forum een oproep voor dit forum.
Hier gaat het langzaamaan een beetje rustiger worden, Maudy krijgt dankzij Ria Blom een ritme(hahaha), en wij dus ook. Al is het nu natuurlijk veel slapen, eten en poepen, een heerlijk grietje is het wel. Lacht af en toe eens lief naar me, maar verder is er nog niet zoveel interactie. Dat kan natuurlijk ook niet, want het kind is 3,5 week! Wil te snel en te veel van haar, zit me echt soms af te vragen of ik iets educatiefs met haar moet doen.........whahahaha! Moet er gelukkig zelf ook om lachen!
Lichamelijk ben ik al behoorlijk hersteld van de bevalling, alleen psychisch wil het nog niet zo lukken. Kan geen foto van vlak na de bevalling zien of ik barst in huilen uit. Heb dinsdag een afspraak bij de huisarts en dan gaan we kijken wat we daar mee kunnen/moeten. Zal wel een afspraak met een therapeut worden om er lekker over te kunnen gaan praten............kan ik met mijn mannetje ook wel, maar het is fijner om ook met iemand te praten die er wat verder van af staat.
Hoe is het bij jou?
Las dat je je zorgen maakt over Janneke. Die kijkt je dus nog niet echt aan?
Is lastig he? Aan de ene kant wil je volop genieten, aan de andere kant denk je ook dat je je aan gemiddelden moet houden ofzo.
Ik denk dat als janneke zich verder goed ontwikkelt en goed groeit, en ze dus wel naar anderen kijkt, dat je je nog niet zoveel zorgen moet maken joh. Al hoewel ik het prima begrijp.......is gewoon niet leuk als ze het wel bij anderen doet en niet bij jou! Je bent tenslotte haar moeder.........maar leg dat zo'n kleintje maar eens uit.....
En hoe is het met jou zelf? Al herstelt van de bevalling? Kun je een beetje wennen aan het moeder zijn? Heftig, vind je niet??
Ik hoor van je!
Dikke kus Rimke