Rimke..

@ marina, ik haal je helemaal in de war met marian, die heeft Amy.Zijn ook dezelfde letters in jullie namen en mijn hersenen werken nog niet voor de volle 100%........zucht, sorry!!!
Hoe is het met jou?? En je ukkie?

@ukkepuk: jemig, dat klinkt heftig! Gaat het nu goed met jullie mannetje?
Wat grappig dat we op dezelfde dag zijn bevallen?
Mijn bevalling was inderdaad lang en heftig, ook onze meid moest met spoed geboren worden omdat ze het niet meer trok. Uiteindelijk is ze met 8 cm geboren moeten worden, dus inknippen, uitscheuren en vacuumpomp met twee man, ook aan het zuurstof want was slap en bleek en ademde slecht........arm meisje........gelukkig gaat het goed met haar zoals je kunt zien, hopen dat ze er niets aan over heeft gehouden want de eerste apgarscores waren slecht. Ze gaan er niet vanuit en ik eigenlijk ook niet want ze doet het verder gewoon goed nu.
Alleen met mij dus nog niet zo, nachtmerries en dat soort fratsen......
Hopen dat het met jou en je ukkie goed gaat!

hey

zo dat klinkt inderdaad ook heftig, bij mij is de bevalling op zich goed gegaan ook gewoon thuis begonnen en ging heel snel in vier uurtjes tijd had ik al volledige ontsluiting maar het laatste stukje met persen zette niet door en we wisten niet wanneer ik het vruchtwater ben verloren dus op het laatst nog naar het ziekenhuis en daar was hij er binnen een kwartier met een knip niemand had ook verwacht dat hij zo geboren zou worden. dus bij jullie was het ook nog afwachten of ze er wat aan over houd? was bij ons ook het geval scan van de hersene gehad en daar zagen ze ook wat op dat was vreselijk schrikken daarna nog een mri gehad en daar was gelukkig niets te zien dus we gaan ervanuit dat alles goed is hij doet het ook prima een heerlijk mannetje hij heeft sinds twee nachten al doorgeslapen. met mij gaat het ook redelijk denk er nog wel veel aan terug maar denk dan maar zo hij is er gelukkig nog had heel anders kunnen zijn, heb alleen door het te lange persen en dat het laatste stuk door de knip te snel ging bekken instabiliteit dus dat is minder. maar wat vervelend dat het met jou nog niet zo gaat. en jullie meisje?

groetjes

Hey Rimke!

Kijk dat meisje van jou eens tevreden liggen in d'r bakerzak! En wat je zegt; de 2e foto is prachtig! Vergroten en inlijsten, zou ik zeggen! Volgens mij gaat het hartstikke goed met haar!

Nu jij nog, maar volgens mij komt dat ook wel goed. Gewoon de tijd voor nemen en inderdaad van je afpraten... Hou ons op de hoogte?

Jacoline.

Ha!
En daar was Jacoline ook!
Gezellig meid, hoe is het met Mika, wat een heerlijk koppie zeg! En wat een haar al.........dacht dat die van mij al veel haartjes op d'r koppie had!
(heb even bij je foto gespiekt!)

Ik ga je op de hoogte houden, weet wel dat alles weer goed komt, en verder gaat het prima met me. Is ook niet dat ik de hele dag loop te malen over hoe alles gegaan is, maar zo af en toe overvalt het me totaal en kan ik gewoon wel janken. Dat doe ik dus ook, whahahaha. Voordeel is dat ik van mijn hart nooit een moordkuil gemaakt heb........dus opkroppen kan ik gewoon niet.......dus alles komt goed, heeft alleen even de tijd nodig,

Liefs Rimke

Hoi augustus meiden.

leuk dat jullie hier ook blijven komen.
Maar wat een verhalen die jullie hebben meegemaakt zeg.
Mijn bevalling is ook niet gegaan hoe het zou moeten.
Mijn eerste is met een keizersnee geboren omdat hij in een stuit lag. Nora lag helemaal goed, dus we waren er dan ook van uit gegaan dat ik normaal zou bevallen, maar helaas.
Zaterdagavond ( volle maan!!!!!) braken om 23 uur mijn vliezen en ook irect begonnen de weeën. Ben toen rond een uur of 3 naar het ziekenhuis gegaan en had al 3 cm ontsluiting. Nou mooi dus!!!
Toen rond 7 uur de gynaecoloog weer kwam, dacht ik dat ik al een stuk was opgeschoten. Hele heftige weeën die erg snel al op elkaar kwamen, zelfs zo snel dat ik geen tel rust kreeg ertussen.
Maar niks bleek waar te zijn... had nog steeds 3 cm. Domper.
Ben toen aan de weeënopwekkers gehangen en kreeg een ruggeprik.
GEWELDIGGGGG...... geen pijn meer. Maar voelde dan ook helemaal niks meer.

Rond 12 uur weer gekeken en nog steeds 3 cm. Ik was ondertussen dus al 13 uur verder. De opwekkers hebben ze maximaal gezet wat kan en in plaats van meer weeën en heftigere kreeg ik er minder en zwakkere.
Om 13.30 kwam de gynaecoloog nog een keer en als ze heel optimistisch was zou ik 3,5 cm hebben en dus veel te weinig.
Daarbij ging ook mijn litteken trekken bij elke wee, reden dus om de OK te gaan bellen en snijden maar.

Op dat moment boeide me het helemaal niet meer hoe Nora geboren zou worden, had het wel een beetje gehad zeg maar.
Om 2 uur op de ok en 14.27 is ze geboren.

Inmiddels is ze alweer 7 weken oud en het gaat als een speer. Drinkt heerlijk aan de borst, groeit als kool. Wat wil je als trotse ouders nog meer.

Groetjes Tamara

Hoi allemaal,

Leuk dat jullie hier ook allemaal zijn.

@Rimke: wat een heerlijk meisje hebben jullie! Echt leuke foto's.

En wat een heftige bevallingen zijn er geweest! Gelukkig dat het met de kindjes nu allemaal goed gaat!

Groetjes,
Susan

Hey!

Ondanks dat de vraag niet aan mij gericht was maar aan Marina  heb ik een update van Amy bij de onderwerpen gezet met foto's.
Gezellig dat jullie op het forum blijven.
Rimke (en de rest die ook zo'n shit-bevalling heeft gehad),ik heb ook een flinke tijd moeite gehad met het verwerken van de bevalling. Was echt een soort van trauma voor me. Het heeft bij mij  goed geholpen om aan  iedereen die  het horen wilde mijn verhaal te vertellen zodat  ik er uiteindelijk ook wel de lol van in kon gaan zien en er grappen over kan maken. Ik roep nu ook niet meer zo hard dat ik dat nooit meer doe en geen tweede kindje meer wil. Hoop dat jullie t ook inmiddels verwerkt hebben of dit snel kunnen doen.  

Marian  

Terug
Bovenaan