@ marina, ik haal je helemaal in de war met marian, die heeft Amy.Zijn ook dezelfde letters in jullie namen en mijn hersenen werken nog niet voor de volle 100%........zucht, sorry!!!
Hoe is het met jou?? En je ukkie?
@ukkepuk: jemig, dat klinkt heftig! Gaat het nu goed met jullie mannetje?
Wat grappig dat we op dezelfde dag zijn bevallen?
Mijn bevalling was inderdaad lang en heftig, ook onze meid moest met spoed geboren worden omdat ze het niet meer trok. Uiteindelijk is ze met 8 cm geboren moeten worden, dus inknippen, uitscheuren en vacuumpomp met twee man, ook aan het zuurstof want was slap en bleek en ademde slecht........arm meisje........gelukkig gaat het goed met haar zoals je kunt zien, hopen dat ze er niets aan over heeft gehouden want de eerste apgarscores waren slecht. Ze gaan er niet vanuit en ik eigenlijk ook niet want ze doet het verder gewoon goed nu.
Alleen met mij dus nog niet zo, nachtmerries en dat soort fratsen......
Hopen dat het met jou en je ukkie goed gaat!
Hoe is het met jou?? En je ukkie?
@ukkepuk: jemig, dat klinkt heftig! Gaat het nu goed met jullie mannetje?
Wat grappig dat we op dezelfde dag zijn bevallen?
Mijn bevalling was inderdaad lang en heftig, ook onze meid moest met spoed geboren worden omdat ze het niet meer trok. Uiteindelijk is ze met 8 cm geboren moeten worden, dus inknippen, uitscheuren en vacuumpomp met twee man, ook aan het zuurstof want was slap en bleek en ademde slecht........arm meisje........gelukkig gaat het goed met haar zoals je kunt zien, hopen dat ze er niets aan over heeft gehouden want de eerste apgarscores waren slecht. Ze gaan er niet vanuit en ik eigenlijk ook niet want ze doet het verder gewoon goed nu.
Alleen met mij dus nog niet zo, nachtmerries en dat soort fratsen......
Hopen dat het met jou en je ukkie goed gaat!