@ris

Hoi,

Ik lees op je reactie van Coortje over de echo dat je placenta niet goed ligt. Is het zeker dat je daardoor je kindje gaat verliezen of kan je placenta nog draaien?

Ik hoop dat je je kindje mag houden en dat het allemaal goed komt.

Sterkte

Hee Ris,
Ik las dat stukje ook en schrok er behoorlijk van.
Hoe is het nu met je?
Kun/wil je wat meer vertellen over je situatie?
Heel veel sterkte,
Groetjes Marieke

Wat lief van jullie reacties!!

Ik voel me zwaar klote om het zo maar te zeggen. Ik heb een tijdbom in mn buik.
Ik heb nu ook ook ziek gemeld op mn werk, want ook psygisch kan ik het niet aan, ik voel me niet begrepen door ijn collega`s, en aanstellerig.
Gisteren weer helderrood bloed verloren, ik heb dus maar meteen weer op bed gaan liggen.
Maandag moet ik weer naar de gyn en dan gaan we kijken of de placenta verschoven is, ik hoop het zo. Dit is niet leuk zwanger zijn zo.
Ik voel mn kleintje ook al bewegen, het is al echt een kindje, en wil hem/haar echt niet verliezen!
Hopelijk kunnen jullie wel van jullie zwangerschap genieten!!

Liefs, Risje

Overigens is het niet zeker dat ik mn kindje ga verliezen (gelukkig).
Alleen het bloed prikkelt de baarmoeder steeds. Dus ik moet proberen me zo rustig mogelijk te houden zodag het bloeden zo min mogelijk is of stopt.
Ik heb het al terug kunnen brengen naar bruine afscheiding, waar ik al heel blij mee ben. Helaas gisteren dan toch weer wat helder bloed, maar ik doe mn best om zo min mogelijk te bloeden!

Hoi Ris,

Ik las je berichtjes op het zwangerforum en schrok wel even zeg! Wat een pech zeg! Gelukkig ben je niet meer gaan werken, ik zou echt zo veel mogelijk rust nemen, je hoort dan toch de meeste 'succes-verhalen'.
Mijn vriendin had dit ook al heel vroeg, eigenlijk de hele zwangerschap gebloed. Zij heeft totaal niet kunnen genieten, want het begon bij haar met een week of 9, dus dacht ze natuurlijk aan een miskraam. En het is niet meer gestopt totdat ze met 39 weken is bevallen van een gezond kindje (9,5 pond!!!)
Zij woonde in Zweden en daar laten ze je heel lang doorlopen blijkbaar!

Hoop voor je dat je placenta verschuift tijdens de komende weken, dat hoor je ook nog wel eens, hoop het echt voor je.

Succes met je rustig houden, want als je al kinderen rond hebt lopen lukt dat toch maar matig he!
Liefs Marjanne

Hee Ris,

Ik wil je nog laten weten dat ik ontzettend met je meeleef en ik voor je duim dat alles goed blijft gaan. Ik vind het heel verstandig dat je nu aan jezelf en je baby denkt en je ziek hebt gemeld op je werk!

Ik duim voor een goede afloop

Liefs Marieke

Terug
Bovenaan