Dag dames,
Ik wil eventje van me afschrijven hoor. Inmiddels begin ik echt te balen.
Hadden we wat beter nieuws gekregen en ik was al 4 dagen bloedvrij, begint het op de 4e dag weer te bloeden. Ik had zo uitgekeken naar het weekend omdat ik dan weer iets mocht gaan doen als het bloeden nog weg was.
Ook mocht ik bellen als ik weer erger bloedde, ik heb met de telefoon in mn hand gestaan, toen ik in ruim een uur mn inlegkruisje vol had. Maar in het ziekenhuis kunnen ze ook niks doen. Ik moet gewoon afwachten tot het kindje levensvatbaar is, en dat duurt nog zo lang en ik ben nog zo bang dat het mis gaat.
Ik probeer me wel op te peppen want ik bloed al sinds ik 11 weken ben. Ik heb heel veel harde buiken en krampen erbij gehad en toch is ons kindje blijven zitten (toen wisten we nog niet waar het bleod vandaan kwam). Inmiddels ben ik 17,4 weken. Door de rust heb ik geen of bijna geen harde buiken meer. Dus dat is natuurlijk al positief.
Mijn man en kinderen hebben nu vakantie, we hadden leuke dingen geplant, maar nu mag ik niks doen. Ik had zo gehoopt dat het bleod weg zou blijven.
Ik ga ook 2 dagen met mn vriend samen weg naar een thermen en we zouden een dagje lekker shoppen. Ik heb er helemaal geen zin in, ik ben alleen maar depri en das ook neit leuk voor mn vriend.
Omdat ik niet veel meer beweeg, g aik last krijgen van mn bekken, ik ben hier heel gevoelig voor, had ik bij mn eerste dochter heel erg. Daarom wilde ik nu ook blijven paardrijden, omdat je dan je bekkenspieren goed gebruikt. Maar ja, de gyn moetst wel lachten toen ik vroeg ik niet niet meer mocht rijden, mn vriend moest er maar op rijden grapte hij. Gelukkig heb ik op tijd een bijrijder gevonden en mn dochter rijd er ook graag op.
Ik voorspel da thet een zware zwangerschap wordt. ik had zo lang mogelijk willen blijven bewegen, dan ben je straks na de bevalling ook weer sneller op de been.
Maar nu is het zo belangrijk dat het kindje blijft zitten waar hij/zij zit.
Mn grootste wens is dat ik dit kindje mag houden en gezond op de wereld ga zetten over 5 maanden.
Liefs, Risje