@Risje (grote baby)

Hoi, ze kunnen niet zo maar het kindje eerder halen ivm de longen.
Die zijn dan nog niet goed rijp.

Hebben ze me verteld...

Heel veel sterkte, niet te veel over na denken, anders hou je het miss onbewust tegen...

Suc6, Natasja 22wk zwanger van de 2e

Hi Dames,

Bedankt voor jullie positieve en nuchtere reacties, dat was ik net even nodig (meestal ben ik wel degene die nuchter is)!!!!!!!!

@ risje: kom op en laat je niet gek maken!

Groetjes Anna

Hi,

Gisteren dacht ik even dat het ging beginnen, en ik raakte in paniek, ik durf niet en ben bang.... hihi.
Alles is nu weer rustig en heb gisteren mijn kleine neefje van 4 dagen oud weer gezien, en dan krijg ik weer moet. Nu wil ik ook mijn kindje vast houden!
Woensdag wordt ik gestipt, als dat niks doet, mag ik al naar de gyn voor een inleiding. Maar ik probeer het zo lang mogelijk vol te houden.

Wanneer was jij uitgerekend Anna?

Groetjes, Risje 37+3

Hi,

Lekker hoor dat voor jou het einde bijna in zicht is.
Ik ben 3 november uitgerekend, dus nog iets meer dan 7 weken. Ik vind het wel steeds zwaarder worden, vooral omdat ik zo'n enorme buik heb! En waar ik ook niet goed van wordt is dat mensen denken dat ik al aan het einde loop......
Waarom laat je je dan niet inleiden?

Groetjes, Anna Margreet

Ow jee dan moet je nog even.
Bij mijn vorige had ik ook zo`n enorme buik, mensen hadden medelijden met me en vroegen of ik een meerling kreeg (ik ben niet zo groot).
Mijn buik is nu echt een heel stuk kleiner en ben ook 4 kilo minder aangekomen. Ik dacht daarom dat we nu een "normale" baby zouden krijgen. Maar blijkbaar verstopt hij zich, hihi.

Inleiden hoor je ook verschillende verhalen over, als ik over de 40 weken ga wil ik het wel doen, maar die 2,5 week probeer ik nog wel vol te houden. Ik heb het idee dat hij nu al wat aan het zakken is, dus ik hoop dat hij zich zelf nog aankondigd.

Nou, heel veel succes nog met de laatste weken!

Liefs, risje

Terug
Bovenaan