ritje in de auto...

A

Anoniem

Guest

Even een vraagje aan de meiden hier die in het ziekenhuis
gaan bevallen.
Ik moet dat dus ook vanwege medische indicatie,
wat ik op zich geen probleem vind hoor, alleen zie ik nogal op
tegen het ritje in de auto straks.
Je hebt dan toch al aardig wat weeen, en dan gehobbel in de
auto lijkt me dan echt geen pretje.
Voor ons is het toch 25 minuten rijden.
Zijn er meer dames die dit ook hebben, of ervaring hebben
met deze situatie??

xx Syrah (31,2wk)

he hoi

Ja dat is iets waar ik ook aangedacht heb .
Ik kies er zelf voor om in het ziekenhuis tebevallen.
Ik denk steets staks zit ik heel raar in de auto .
En dat de mensen dan zo gaan kijken.
Vind het allemaal wel spannend .
Wij moeten er ongeveer 15 min over doen om bij het ziekenhuis te komen.
Maar we zien wel

groetjes lizzy

Hey Syrah,

Wij wonen omgeveer 30 minuten van het ziekenhuis vandaan.
Toen ik weeen had van me dochter moest ik ook met de auto naar hetziekenhuis.
eerst langs me zus want die ging ook mee.
Gelukkig waren de weeen niet zo sterk dus ging allemaal goed.
in het ziekenhuis aan gekomen moest in weeen activiteit omdat me weeen niet sterker werden, en dat was bij me zoontje precies zo.
nu verwacht ik 1oktober me 3de en hoop dat de weeen nu wel uit zich zelf komen.
want weeen activiteit is nog erger dan je eigen weeen.
maar je niet te druk om anders maak je je zelf alleen nog maar ongeruster.
en dat je echt niet beruiken op het laatst

dais 6wk 4dg

Hoi,
Ik ben twee keer in het ziekenhuis bevallen en dus ook twee ritjes. Gelukkig was het s'nachts, dus geen starende mensen. Mijn man reed de eerste keer wel goed fout (door zenuwen). Op zich werden de weeen onderweg altijd wel iets minder, maar een paar moest ik altijd wel opvangen. Is minder fijn. Meest zorgen maak ik me altijd over de lift in het ziekenhuis. Om bij de verloskamers te komen moet je in ons ziekenhuis met de lift. Tijdens de bezoekuren staat die dus vol bezoek!!! Daar wil je echt niet tussen staan, puffend en pijnlijdend!!! Ik hoop maar dat ik dit keer weer midden in de nacht beval. Groetjes Ivy
Ps: is wel handig om van tevoren de route richting verloskamers te weten. Zeker in een groot ziekenhuis. Is niet fijn om dat nog uit te moeten zoeken!! Laatste keer was bij ons namelijk een deur op slot en moesten we een andere route zoeken. NIET FIJN!!

Hoi Syrah,
Ik zal je niet zeggen dat  zo'n ritje leuk is, maar door de weeen is het ook sneller om dan een normale 25 minuten. Ik heb zelf ook met hevige rugweeen,  tranen in mijn ogen (omdat ik eigenlijk thuis wilde bevallen) en een zakje op schoot (omdat ik ook erg moest overgeven) een ritje van 25 minuten naar het ziekenhuis gemaakt. Het enige wat ik er mij ervan herinner is de kleur en het type van de auto voor mij (we moesten de verloskundigge blijven volgen). Maar hoe we gereden zijn??? En dat het zolang duurde?? Je bent veelste druk met jezelf op zo'n moment......

Groetjes Lillian

hoi

Ik ben zelf de eerste keer thuis bevallen en hoop dat ook nu weer te kunnen...
Ik weet alleen van mijn schoonzus dat het je allemaal niet boeit, toen de vk zei dat het tijd was om naar het ziekenhuis te gaan liep ze zo naar buiten waarop de vk haar terug riep met de vraag of ze geen onderbroek en broek aan zou willen  Zij had dus duidelijk geen oog meer voor de wereld alleen voor de weeen

liefs clau

hoi,

ik vondt het ook geen feestje...ik zat op mijn knieen voorin achterstevoren dat zat het lekkerste...ik zou zeggen: kies een houding die je lekker lijkt, je kunt achterin gaan liggen bijvoorbeeld......

ik ga nu ook weer maar hoef gelukkig niet zo ver...
gr brenda

Ik heb mijn beide kindjes in het ziekenhuis gekregen. Bij de eerste had ik uiteinderlijk maar 2 weeen in de auto, terwijl me 30 min moesten rijden.
Bij de 2de moesten we 25 min rijden. Toen was het net begonnen en had ik weeen om de 6 min. Waren erg goed op te vangen.
Mijn advies is dan wel, wacht niet te lang thuis af. De eerste 5 cn kon ik heel erg goed opvagen en kon ik ook alleen af. Na die 5 cm (gelukkig in het ziekenhuis) heeft de vk mn vliezen gebroken en toen had ik het niet meer!!! Toen had ik mn vriend ook heel hard nodig.
Maak je je maar niet te druk, de tijd gaat best wel snel voorbij.

Succes, Ris

Terug
Bovenaan