ritje in de auto...

Tja weeen in de auto.
Bij de eerste waren het maar een paar lichte weeen. Bij de tweede begon het juist goed door te zetten toen we weg gingen. Ik heb overal weeen staan opvangen. En in de auto ook! Maar toch hem ik er geen nare en vervelende herrinneringen aan. Vond het ook wel spannend. Wel weet ik nog dat ik bij elke weeen mezelf om hoog trok om hem beter op te vangen. En m'n man had niet de makkelijkste weg gekozen (veel hobbels).

Ik hoop dit keer thuis te bevallen. Maar mocht dat niet zo zijn dan zie ik niet tegen de rit op. Ook al zijn verhuisd en hebben nu nog veel maar hobbels naar het ziekenhuis.

Succes met je zwangerschap.
Mo

Hoi!

Ik ben twee x thuis bevallen en als ik voor een derde keer moet bevallen( ben net 6 weken geleden bevallen van nr 2), moet ik idd in het ziekenhuis bevallen. Ik weet wel dat ik meteen na de eerste wee in die auto zit, want nu duurde het maar 3 uurtjes. Ik zie daar idd wel erg tegenop, maar denk dat we het wel zullen redden...en anders bevallen we toch gewoon in de auto???

Maar ja...voorlopig nog niet, wie weet volgend jaar juni ergens...

Hey Syrah ,
Wij gaan ook in het ziekenhuis bevallen, gewoon omdat we het prettiger vinden. Wat ik heb gelezen is dat vaak de weeen weer wat afzakken omdat je afgeleid word. Wij gaan onze favoriete muziek  in de auto aanzetten, zodat we  toch een beetje kunnen ontspannen. Je moet maar gewoon denken, spannend is het toch wel, die 5 minuten eerder of later in het ziekenhuis, zal ook wel niet uitmaken. Dus let goed op! Laat je niet gek maken.
Wat de vk ons heeft geadviseerd om alvast een keertje naar het ziekenhuis te gaan, naar zo'n kijkavond, dat het niet allemaal vreemd is en dat je weet waar je moet zijn.

Hey meis, ik wens je veel sterkte met de laatste lootjes, ik denk aan je!

Kuss Hèlen

ps gisteren eerste bezoek vk gehad, bloeddruk 75/110, ijzer 8,7, dus dat ziet er goed uit. Het hartje klonk echt super, ik had de hele dag een smerige grijns op mijn gezicht. Voel me best bijzonder...

Hey Helen,

Gaaf he de eerste keer het hartje horen!
Fijn dat alles goed is verder.

xx Syrah

Terug
Bovenaan