<p>Hoi allemaal, </p><p>Ik vroeg me af hoe een dag er bij jullie uitziet? </p><p>Ik lees overal dat een baby rond deze leeftijd overdag 3,5 uur zou moeten slapen en snachts 12. Ik vraag me dan af; hoe dan?</p><p>Ik geef borstvoeding en mijb dag ziet er ongeveer als volgt uit:</p><p>6.00 voeding</p><p>6.30 - 7.30 wat spelen samen</p><p>7.30 - 8.30 slaapje (in de box of kinderwagen)</p><p>Tussen 9.00 en 10.00 een voeding. </p><p>Daarna doet hij weer een klein slaapje. Van om en nabij 45 minuten. Gevolgd door wat spelen samen. </p><p>Tussen 13.00 en 14.00 voeding</p><p>Daarna toch bijna 2 uur een slaapje. (Helaas nog niet in zijn eigen bedje) </p><p>Voeding rond half 5 -5 uur </p><p>Dan slaapt hij weer ruim 30 - 45 minuten. </p><p>Dan nog een voeding om 20.00 - 20.30 uur. </p><p>Dan een badje, knuffelen en slapen.</p><p>Hij slaapt dan tot 02.00 - 03.00 uur. Helaas komt hij daarna al weer rond 5 uur. </p><p>Ik durf hem niet wakker te maken rond 23.00 voor een laatste voeding omdat ik dan bang ben dat hij daarna niet meer zo lang slaapt. We hebben nu eindelijk sinds een week 5 uur slaap aan een stuk. (We gaan zelf namelijk al om 21.30 uur slapen. </p><p>Hij slaapt dus overdag bijna 5 uurtjes (soms zelfs meer) en snachts 7 uurtjes. </p>