Ritme baby en peuter

Wij hebben ook een zoon van 2,5 jaar. Die vertellen we wat we gaan doen. Ik zeg bv ‘mama gaat even naar boven. Mama gaat een fles geven aan je zus’. Hij begrijpt dit goed en speelt lekker rustig verder. Uiteraard ket traphekje en alles veilig voor hem gemaakt. Als hij wakker wordt wanneer ik met onze baby bezig ben laat ik hem even liggen. Die 10 minuten dat je met de baby bezig bent heeft hij niet eens door. Hij blijft liggen in zn peuterbed. Verwacht je dat jullie zoon gekke dingen gaat doen wanneer hij wakker wordt dan?
ik vond jet ook spannend in het begin. Hoe zal het gaan met twee kindjes. Maar het went zo ontzettend snel! Nu gaat het allemaal heel gemakkelijk. Aanrader is om een verscchoonkussen en luiers beneden te brengen. Scheelt heen en weer lopen, en je kan een oog hoiden op de ander. Komt allemaal goed!

Dank jullie wel. Het is vandaag redelijk gegaan. Af en toe even in de knoei maar dan moet de een inderdaad maar gewoon wachten. Mijn dochter van 2,5 kan nog niet alleen uit bed komen. 
Ook denk ik dat ik haar middagslaapje ga afbouwen of af en toe overslaan aangezien ze nu net pas slaapt terwijl ze gewoon om 19.00 naar bed gaat. Dus dat is ook even kijken denk ik hoe of wat het beste is, ook voor haarzelf. Want Een oververmoeide peuter is ook niet echt handig ?..
Het gekke is dat zij rond 13.00-13.30 slaapt en ik haar om 15.00 echt wakker moet maken uit een diepe slaap 

Terug
Bovenaan