Hai. Onze jongen is nu 4 weken oud. Hij is met 34.3 dagen geboren. Nu twee weken thuis bij ons. Iemand een idee vanaf wanneer je kan verwachten dat een prematuur een ritme qua slapen gaat ontwikkelen? In de nacht elk half uur wakker en overdag ook erg onrustig. Overal staat een baby wakker weg leggen. Maar hij valt meteen in slaap na een fles. Mocht hij wel wakker weggelegd worden dan blijft hij zo 2 uur wakker met oververmoeidheid als gevolg.
Moet je rekenen qua ritmes vanaf uitgerekende datum? Of kunnen we proberen nu al wat ritme te krijgen.
Overdag slaapt hij in de box en in de avond vaak op schoot. Van 23.00 tot 7.30 ligt hij in de wieg.
Vanuit het ziekenhuis hebben ze niet echt tips en op internet kan ik ook niet veel info vinden. Onze eerste was ook prematuur maar die is bijna 9 dus heb geen idee hoe dat gegaan was.
Soms denk ik dat we te snel wat verwachten.. Maar de vermoeidheid speelt op
Moet je rekenen qua ritmes vanaf uitgerekende datum? Of kunnen we proberen nu al wat ritme te krijgen.
Overdag slaapt hij in de box en in de avond vaak op schoot. Van 23.00 tot 7.30 ligt hij in de wieg.
Vanuit het ziekenhuis hebben ze niet echt tips en op internet kan ik ook niet veel info vinden. Onze eerste was ook prematuur maar die is bijna 9 dus heb geen idee hoe dat gegaan was.
Soms denk ik dat we te snel wat verwachten.. Maar de vermoeidheid speelt op