Ritme bij korte slaapjes

Je verhaal is voor mij deels herkenbaar. Dochter is ruim 4 maand. Ik lees overal dat het gemiddeld is 5 flessen van 150, maar dit redt ze niet. Ze drinkt wisselend van 90 tot 150. Er zit dus ook weinig ritme in. Ook slaapjes zijn heel wisselend. Haar lippen gaan gewoon stijf op elkaar omdat ze niet meer wil. Ze komt ook nog 1 x snachts. Ze groeit verder super en is heel tevreden dus ik probeer het maar te accepteren ?.. niet alle kindjes doen alles volgens de vaste schema's ?

Ja ik dik het in. En heb ook ranitidine tegen het maagzuur.

Nou idd.. Ik kan de flesjes ophogen maar dan kan ik de helft weggooien.
Ja mijn dochter groeit ook netjes in haar eigen curve. 61cm en 5100gr. Weet dat meeste babies zwaarder zijn maar ze heeft ook wel spekkies hoor. Ze is gewoon fijntjes

Mijn dochter van 4 maand doet ook veel hazenslaapjes. En heb inderdaad het idee dat ik haar om de haverklap op bed leg. Een cyclus duurt nou eenmaal ongeveer 45 minuten. Gaat vast vanzelf beter. 
En ja zoals je zegt doet niet elk kindje het volgens een vast schema. Geen kind is hetzelfde. Lekker je kindje in haar behoeftes blijven volgen. 
Hier ook nog zeker 6 flessen waaronder 1 nachtfles. Wel iets grotere flessen maar dat heeft ook heel lang geduurd voor ze zover was. Geef het de tijd. Over een tijd heb je de geniet momentjes van het flesje geven niet meer :)

Terug
Bovenaan