Ritme? fles laten vervallen snachts?

Als het zo door gaat dan hebben we een ritme van om de 5uur te pakken met een voeding van 110 water en 3 2/3 schepje.
Lieke komt nu zelf om 21u voor de laatste fles en daarna pas om 5u weer.
Hopelijk gaat ze binnekort door tot de 6 a 7u door en 's avonds om 22u de laatste fles zodat ze mee gaat in de ritme van de andere 2 's ochtends vroeg.

We doen er zelf niets aan Lieke regelt dat zelf. Heb alleen dinsdag de voeding iets verhoogd. En zoals het door gaat kan ik zelfs doorgaan met verhogen van de fles want alle flessen gaan iedere keer leeg. Doet ze ze niet leeg drinken dan verhoog ik ze ook niet, anders vind ik het zonde van de voeding aangezien we op de pepti zitten en het nog niet vergoed word omdat we volgende week eerst provoceren moeten. 9 dec moeten we weer naar het cb en dan pas krijgen we de machtiging.

Schema?! Ritme?! vrij onbekende woorden voor als nog hier :p Vooral s nachts s da behoorlijk vervelend; s morgens is zo mogelijk nog erger als je er nog 3 hebt rond lopen....Djaimy doet echt waar hij zelf zin in heeft; we DENKEN nu een leuke optie gevonden te hebben; overdags krijgt hij 120cc water en 4 scheppen voeding (fles) en s avonds laat( begin vd nacht) 135cc water en 5 scheppen voeding, in de hoop dat ie iets langer dan 2,5 a 3 uur slaapt, nu gaat da goed MAAAAAAAAAAAAAR we zitten pas in de 2e nacht ( van 6 weken hahaha)s nachts zet k zowiezo geen wekker; k hoor em wel; en als ie geen honger heeft; hoor ik hem niet; hij s van 3090gr bij geboorte inmiddels in 6 weken gegroeid naar ruim 4500 gram en is in 6 weken ruim 6CM gegroeid dus daar maak k me niet zo druk om....k moet vooral tijden verschuiven denk ik; hij komt nu +/- half 10 s avonds en +/- half 2 s nachts; moet ff verzet worden maar ja.... ;)
Vind t wel vreemd; jij mag verhoge tot 135cc, ik mag dat absoluut niet; k moet volgens cb op 120 blijven omdat ie anders (ruim) over de liter per dag heen gaat en das nie goed (aldus CB afgelopen dinsdag

ik peddel gewoon nog maar ff door; hij groeit goed, doet t verder goed (heel tevreden mannetje) en ik en mn ' wederhelft' doen t verder ook goed; ik pak laatste voeding, hj die er na, dus we ' redden' t wel; nja dan s nu ng iedereen happy denk ik dan maar:D

Nou we hebben vanaf vandaag de flesvoedingen verhoogd en zijn inmiddels ook op het rimte qua tijden wat we willen hebben. Nu is het de komende tijd kijken of hij door gaat slapen zoals wij willen :) ik ben benieuwd!

Morgen ook maar ff naar het inloopuur van het CB om onze kanjer weer eens te wegen, ben wel benieuwd!

Thanks voor jullie reacties/tips/adviezen!

@romany...ik zal het je nog leuker vertellen

Ben vandaag weer bij het CB geweest om onze zoon te wegen (4220 gram) en we mogen weer gaan verhogen tot de 160cc per fles. We zitten nu aan de 5 flessen per dag en vanacht heeft hij van 23.00 tot 04.00 geslapen. Hij werd wakker met een goeie poepbroek. Als hij geen poepbroek zou hebben dan had hij nog wel langer doorgeslapen denk ik.

Terug
Bovenaan