Ritme helemaal kwijt

Hoi Anike,

Ik bedoel idd 180 ml water en 6 scheppen voeding.
Bedankt voor je reactie. Wij hadden dus tot voor kort het volgende schema;
5.00, 10.00, 14.00, 18.00 en 22.00. Maar helaas is dat al een hele week verschillend.
Ik hoop dat MissyM gelijk heeft en dat het een sprongetje is. De afgelopen week was het dus vaak uit bed, wisselend tussen 2 en 6 uur. Erg vermoeiend. Ik ben benieuwd hoe het vannacht gaat.

groetjes Eefje
 
Ha meid,

Lastig hè als ze 's nachts ineens weer komen. een speen kan ook uitkomst bieden, maar dat zul je vast al wel geprobeerd hebben. ik zeg het toch maar even voor de zekerheid.
Normaal sliep ze dus tot 5 uur (ook vroeg hoor), en nu tot 4... je kunt dus ook een tijdje om 4 uur de allereerste voeding geven en dan steeds om de 4.15 uur voeden, zo kom je aan het einde van de dag een uur later uit.

Tip: doe geen licht aan 's nachts, ga niet praten en als je wel wat wil zeggen doe dat heel zacht, hou haar eerst zoet met een speentje voordat je haar voed en laat haar in bedje liggen. Zo voelen ze wel aan dat het nog geen dag is!

Loïs maakte ook een tijdje veel geluid 's nachts, ik legde haar dan wel eens in de kinderwagenbak beneden en dan kon ze zoveel kwebbelen/mekkeren als ze wilde en jij kan gewoon slapen.
 
Hoi,

Ik bedoel idd 180 ml water en 6 scheppen voeding.
Wij hadden dus tot voor kort het volgende schema;
5.00, 10.00, 14.00, 18.00 en 22.00. Maar helaas is dat al een hele week verschillend.
Ik hoop dat MissyM gelijk heeft en dat het een sprongetje is. De afgelopen week was het dus vaak uit bed, wisselend tussen 2 en 6 uur. Erg vermoeiend.
Een speentje zou idd erg fijn zijn maar helaas wil ze die echt niet. We hebben haar vaak genoeg een speentje gegeven maar ze spuugt hem net zo hard weer uit. Het heet niet voor niets een fopspeen en ze trapt er dus niet in, helaas...
Vannacht was het weer 5 uur en heeft ze dr halve fles laten staan. Op het kdv was het ook rommelig met voedingen. We zullen zien wat de nacht gaat brengen. Ik heb nu de neiging om haar maar gewoon te laten huilen tot ze weer in slaap valt, maar ze is pas 4 maanden en ik vind het zo zielig.
Bedankt voor jullie tips en adviezen!

groetjes Eefje
 
onze dochter heeft het ook, ze is nu 13,5 week.
Vannacht kwam ze ineens om 04.00 wakker.

Op advies ben ik nu meer de speen gaan gebruiken om haar tot rust te krijgen. Normaal pakte ik gelijk een fles voeding want we dachten dat ze gewoon honger had steeds. Maar snapte niet waarom ze steeds maar een halve fles dronk en een uur later de rest van de fles. Ze dronk ook niet meer om de 3 uur.

Onze kindjes hebben een vast patroon nodig, maar het blijft moeilijk want je weet niet wat ze willen ;(
 
Terug
Bovenaan