ritme krijgen/maken

een volle buik slaapt ook niet altijd fijn.. hier slaapt hij zelfs beter op een flesje met 30 minder dan met 30 meer..

Jochem is nu ruim 5 weken. Wij geven rond 20:00 uur de een na laatste fles dan zet ik de wekker om 01.00 uur en maak onze jongen wakker dan komt hij zelf rond 6uur en die geeft mij man voor hij naar werk gaat. de laatste 4 dagen komt hij nu rond 7 uur dus vanavond krijgt hij om 24:00 uur de laatste fles. Anders zit mijn man qua tijd met naar werk te gaan.

nou brenda..jij boft wel zeg! dat is toch echt een ritme!
vanacht goed geslapen, 23.00-3.30 en toen vanmorgen om 7.15 uur
dus 1 nachtvoeding. heerlijk.
van mij mag hij dit wel aanhouden.
maarja, ik denk ook dat een baby soms eindelijk zijn/haar ritme heeft en dan opeens de boel weer omgooit. lastig. ik ben zelf echt een regelneef.dus vind het nog moeilijk allemaal.

Mearle is nu 6 weken, als ze overdag 5 voedingen krijgt en de laatste rond elf uur is slaapt ze door tot 7 dit sinds een dag of drie, ik voedt haar wel op eigen verzoek.. Gisteren heeft ze 4 voedingen gehad laatste om elf uur en toen meldde ze zich om half zes! Nog keurig. Ze ligt nu in een slaapzakje op haar eigen kamer ;) ze lag tot 5 weken in de kinderwagen bij ons.. In het slaapzakje slaapt ze rustig:)

Terug
Bovenaan