ritme met borstvoeding

Hoi marieke,

Lijkt wel of ik het geschreven kon hebben!!
Ik ben echt uit pure wanhoop vorige binnen 3 dagen omgegaan van borst naar fles. Mijn dochter is van 16 september dus ruim 5 maanden. Ik heb me laten vertellen dat een baby ook kan aangeven dat ze echt niet meer wilt en daar heb ik ook wel vrede mee. Ik moet eerlijk toegegevn dat ik nu die flesvoeding ook wel erg lekker vind.. loopt super de die regelmaat is ook heerlijk.
Je kunt me mailen als jet leuk vind??
loes@eisermann.nl

groetjes
 
Hoi Loes,

Bedankt voor je reactie. Geruststellend te lezen dat ik niet de enige ben met dit probleem. Ben je echt binnen 3 dagen helemaal op de fles overgegaan? Meestal moet je toch 3 dagen doen over een voeding vervangen? Stond je niet op springen? Die regelmaat waar jij het over hebt zie ik ook wel zitten. Toch wil ik tot 6 mnd. doorgaan. Het gekke is dat Elin (mijn dochter)het niet altijd doet. Was dat wel zo, dan was ik echt gestopt.Ik denk toch dat ze erge last van haar tanden heeft. Nu masseer ik haar tandvlees tussendoor een beetje en dat helpt wel wat. Gaat alles verder goed met de kleine? Is dit je eerste? Van mij wel.Het heeft even geduurd, maar heb nu pas het gevoel het een beetje in de vingers te krijgen. Ik heb je e-mailadres genoteerd, moet nog even uitzoeken hoe het werkt (nieuwe computer). Wie weet tot schrijfs! Gr. Marieke
 
Terug
Bovenaan