Ritme overdag (oa. middagslaapje) als we weer gaan werken. Wat is handig?

Hai,

Lotta slaapt overdag in de reiswieg beneden (anders zie ik idd de hele dag mijn kind niet!). Zo kan ik opletten of ze honger heeft (smak smak) en hoeft ze niet eerst te gaan huilen voordat ik haar opzoek. Maar vaste tijden....ho maar!
In een kdv slapen ze wel in een bedje geloof ik, maar denk dat je kindje daar wel aan went, net als aan de tijden die ze daar aanhouden.

Irene

Hoi Veerle. Ik heb toevallig gisteren mijn intake gesprek op het KVD gehad. Je kunt precies aangeven wat hij gewend is thuis,ze noteren alles en doen het zoals jij graag wil.
Teun is tegenwoordig rond half 7 al wakker ik draai hem dan snel op zijn buikje en dan slaapt hij nog een uurtje,hopelijk doet hij dat straks ook want ik vind het prettiger om eerst zelf helemaal klaar te zijn en als laatste Teun te voeden en aan te kleden (in badje doe ik dan s`avonds) als ik met hem begin kom ik niet meer aan mezelf toe of ik moet hem een uur laten huilen,dan heb ik al een berg stress voor ik weg ben. Volgens mij mag je rond de 4 maanden met rijstenbloem in het laatste flesje beginnen en dan kunnen ze doorslapen tot s`ochtends. (theoretisch dan hè haha) Wanneer moet je weer gaan werken? Ik zelf 16 april. Ik zag er enorm tegenop maar nu ik gisteren bij het KDV ben geweest heb ik er alle vertrouwen in en heb ik ook wel weer zin om te gaan werken.
Volgende week vrijdag gaat Teun een hele dag oefenen (gisteren een uurtje) dan heeft mijn vriend ook vrij dus gaan we weer eens met z`n tweetjes op pad. Ben benieuwd hoe het allemaal gaat. Maar even nog over je ritme,ik weet niet hoe dat bij jou is maar als ik een fijn ritme te pakken heb gooit hij het weer door de war,heb jij daar geen last van? Succes ermee!!    
Groetjes Mikkie.

Terug
Bovenaan