Je kindje is nog zó jong! Laat hem overdag lekker bij je slapen. Het is mijn 1e kindje dus ik had geen vergelijking met een ander kindje. Hartstikke onzeker dus, wilde alles volgens het boekje doen. Dus ook wakker, voeden, spelen, slapen/ wakker in bed leggen/ tijdig eten.
Ik heb ook na veel strijd met mijn kindje het opgegeven en zijn haar gaan volgen. Zo'n verademing!!!
Zij had ook opeens genoeg van het bij ons slapen en ging opeens overdag in bed slapen. (Ze deed al heel snel snachts in bed slapen)
Ik zou ook het advies geven, volg je kind. Deze zoekt zelf z'n schema.
En inderdaad wat ze hierboven zeggen.. laat hem nog even in bed liggen als die niet huilt.. ivm slaapcyclus, ze kunnen wel eens vaker verder in slaap vallen.
Ik deed op een begeven moment ook voeden voor het slapen terwijl het boekje zei dat je dan een verkeerd slaap associatie gaat krijgen.
Hier nooit problemen bij gehad.
Geniet vooral nu , niet stressen over een schema. Dat komt wel!
Ik heb ook na veel strijd met mijn kindje het opgegeven en zijn haar gaan volgen. Zo'n verademing!!!
Zij had ook opeens genoeg van het bij ons slapen en ging opeens overdag in bed slapen. (Ze deed al heel snel snachts in bed slapen)
Ik zou ook het advies geven, volg je kind. Deze zoekt zelf z'n schema.
En inderdaad wat ze hierboven zeggen.. laat hem nog even in bed liggen als die niet huilt.. ivm slaapcyclus, ze kunnen wel eens vaker verder in slaap vallen.
Ik deed op een begeven moment ook voeden voor het slapen terwijl het boekje zei dat je dan een verkeerd slaap associatie gaat krijgen.
Hier nooit problemen bij gehad.
Geniet vooral nu , niet stressen over een schema. Dat komt wel!