Ritme

Hoi,

Dit komt mij heel bekend voor, ook ik heb hier een vraag gesteld over het ritme van de voedingen maar ben er ondertussen al wel achter dat je beter op verzoek kan geven, wij geven de laatste fles om 22.30 uur, we moeten haar dan wel wakker maken, verschonen haar luier en zorgen dat ze goed wakker is door tegen haar te praten en haar flink veel kusjes te geven, dat vind ze heel erg leuk, maar ze drinkt haar fles dan wel leeg (140 cc)en ze slaapt dan (meestal) door tot 05.30 uur en daarna probeer ik om de vier uur te geven, afhankelijk van de tijd waarop ze 's ochtends wakker word, soms slaapt ze langer, soms korter maar ik zit wel op de 6 flessen van 140 cc per dag. En na de ochtendvoeding zelf nog even terug gaan naar bed voor nog een paar uurtjes slaap is ook een goede tip, ik doe het zelf ook en daar knap je echt van op. Veel succes ermee en trek je niet teveel aan van het CB, je moet gewoon doen wat je zelf denkt/voelt dat het beste is.
Groetjes Linda
 
Hoi allemaal,

Mijn kleintje slaapt al vaak door na de laatste voeding van 23:00 á 23:30. Daarna wordt hij tegen een uur of 06:00 weer wakker. Overdag zit er vaak nog 2 á 3 uur tussen en soms een keer 4 uur. Ik ben blij dat hij s'nachts door slaapt. S'middags als ik mijn oudste zoontje weer naar school heb gebracht, leg ik de kleine in de wieg en zelf ga ik dan ook nog even weer naar bed. Je kunt merken dat je dat nog wel nodig bent.

groetjes tanja
 
Probeer de laatste voeding wat meer te geven, zodat ze een beetje langer doorslaapt en inderdaad vertrouw op jezelf. Laat haar 's avonds wennen om om de 4 uur te krijgen bijv. 20.00-00.00 en dan weer 04.00-08.00, successs
 
Terug
Bovenaan