Ritme

Hoi,

Hebben jullie al een ritme gevonden in het voeden/drinken van jullie kindje?
Nou hier echt niet! En als ik ergens van houd is het wel regelmaat zodat ik weet waar ik aan toe ben.
In de nacht laat ze er 4 uur tussen, daar kan ik de klok op gelijk zetten maar overdag lijkt het wel of ik constant aan het voeden ben, zo tussen de 2 a 3 uur.
Dan heb ik net gevoed en slaapt ze weer lekker en dan denk ik zo, even iets in het huishouden doen en hop daar is mevrouw weer omdat ze honger heeft.
Heb ik misschien niet voldoende bv omdat ze al zo snel honger heeft?
Morgenochtend komt er iemand van het cb voor een intake, zal het daar ook aan vragen.

En bij jullie?

Hier ook geen ritme hoor!
Fedde wil overdag ook wel om de 2/3 uur drinken. Bv is heel licht verteerbaar daarom komen ze ook sneller.
'S nachts is hier ook geen ritme.
En tussen vier en negen al helemaal niet. Dan wil hij ook alleen maar op de arm en vaak drinken en heeft dan ook last van krampen.

Ethan komt snachts om de ongeveer 4 a 5 uur en overdag tussen de 3 a 4 uur ik geef dan borstvoeding..

en ik vind dit een mooi ritme want voor borstvoeding staat max 4 uur overdag er tussen en 's nachts max 6 uur

Tja, Tim heeft op zich al wel een ritme, maar ik geef flesvoeding, dus dat is denk ik niet te vergelijken. Daarbij is hij al 2 maanden, dat scheelt vast ook. Weet niet hoe oud jouw kleintje is?

Hier krijgt kyan overdag tussen de 3 en de 4 uur! Soms is t 3,5 uur maar meestal om de 4 uur!! De laatste voeding krijgt hij rond half twaalf en dan de eerste weer tussen vijf en zes 's ochtends!! Vanochtend was t zelfs zes uur! Maar hij word meestal tegen vijven wakker en dan kunnen we t nog even rekken met zijn speentje!

Gr. Tamara

mijn mannetje heeft hier vaste voedingstijden. hij krijgt wel de fles, maar op de dag is het elke 4 uur en dan krijgt hij de laatse fles om 23.30 uur en dan pas weer de eerste fles om 07.00 uur. hij is vaak al wel eerder wakker maar dan krijgt hij zijn speentje en dan trekt hij het verder wel. jayden krijgt 5 flessen met 150ml voeding.

groetjes angelique

hier ook geen regelmaat hoor, elke keer is het weer anders. zou ook wel regelmaat willen maar ja dat heb je niet in de hand. geduld voordat je het weet zit er meer regelmaat in is mijn ervaring

nog lange geen ritme!! ze slaapt wel 2 uur tussen de voedingen.
maar van het cb moeten we haar zelf laten bepalen wanneer ze wilt drinken.
meestal red ze de 4 uur ook wel.
soms wacht ze bijna 5 uur als ze lekker slaapt
zolang ze maar minstens 650cc per dag binnen krijgt.
en ze slaapt nu 's nachts steeds vaker door.
om half 12 laatste voeding en dan vaak rond uurtje of 4
vannacht hebben we der om half 6 wakker moeten maken.
volgende keer laten we der lekker liggen!
ze had vanacht hele fles der weer uit gespuugt.

Terug
Bovenaan