Ritme

Florian heeft ook nog helemaal geen ritme.
Overdag komt hij om de 2 of 3 uur. s avonds ieder uur en s nachts ook om de 3 uur. Hij krijgt aardig veel voedingen, maar is dan ook redelijk tevreden. Krijg m op een andere manier niet rustig.
Heel normaal bij borstvoeding hoor. Al lijkt het me heerlijk om s nachts eens iets langer te kunnen slapen!

Hier een redelijk ritme.

In principe om de 4 uur een fles, maar vaak moeten we hem wakker maken. 's Avonds rond 23.00 uur laatste fles. 's Nachts is het alleen nog een beetje wisselend meestal is het tussen 3 en 4 uur dat hij nog een keertje komt, maar we hebben ook al een paar keer gehad dat het rond 6/7 uur was.

Maar eigenlijk dus niets te klagen...Van 23.00 uur tot ong 4 uur kunnen slapen aan een stuk is toch best lekker!!

nee, hier ook nog geen echt ritme, behalve de voeding van 19.30(meteen na het huiluurtje) en 22.30-23.00(dan wil ik plat,,haha)
Ik had bij de oudste kinderen rond 2-3mnd een beetje een ritme, al heb ik altijd op verzoek gevoed bij de jongste zoon, dus dat was wel wat wisselend maar zodra hij wakker was wist ik dus de indeling van die dag,,haha.
Ik weet dat het in het begin zo gaat, dus maak me geen zorgen, maar dat moet jij ook echt niet doen, de eerste 2mnd draaien gewoon om eten of je nou de borst of de fles geeft het kost gewoon heeeel veel tijd!!
En huishouden,,Whaha, ik ben normaal heel opgeruimd maar je zou mn huis eens moeten zien ;-(( wat ik tot nu toe gedaan heb vandaag, 4x de borst gegeven, boodschappen gedaan, een was aangezet en de vaatwasser leeggehaald en dat was het, de boodschappen ga ik zo opruimen en ik hoop op zn minst nog een paar kledingstukken te kunnen strijken voor het eten ;-))
Komt goed hoor als je meisje wat verder is!!
Liefs

Terug
Bovenaan