Ik vroeg me af of jullie een vast ritme hebben met jullie kindjes? qua slapen en eten!!
Elise heeft zins een week echt vaste tijden van slapen en eten, dat gaat echt heel goed..
8.00 voeden (borstvoeding)
8-10 spelen
10-12 slapen
12 voeden (flesvoeding 200cc)
13.30-15.00 slapen
15-16 spelen
16.00 voeden (borstvoeding)
t/m17.00 spelen
17-18 slapen
18-19.30 spelen
19.30 voeding (flesvoeding 200cc)
20.00 in bed slapen
22.30 nog een voeding (borstvoeding) en verder slapen tot volgende ochtend!
En hoe gaat het met allen kindjes..groeien ze allemaal goed?
Elise is ruim 6 kilo..ons kleine dikkertje hahaha..ze kwebbelt heerlijk, lacht de hele dag en naar iedereen! En is super gek op dr grote zus, als die bij haar in de buurt komt zoekt ze gelijk contact en lacht naar haar..
Ik ben inmiddels weer aan het werk, ook dat gaat goed, als ik werk is voornamelijk Paul gewoon thuis dus dat is ideaal, hij redt zich heel goed met de kids!! Ik ben de borstvoeding gaan afbouwen geef 2 flesvoedingen op een dag.(om en om bv/fles).. had echt geen zin om te moeten kolven op het werk. Ook werk ik in de zorg waar het heel lastig is zomaar van de groep af te zijn een half uur! (ik weet dat ik er recht op heb) maar voelde me dr gewoon niet goed bij! Het geeft me veel rust. Ook is de borstvoeding helemaal aangepast naar dit ritme! Dus eigenlijk gaat het hier helemaal top!!
Hoe is het de ander moeders vergaan met werken??
Ben benieuwd naar jullie verhalen..
Liefs Liesbeth
Elise heeft zins een week echt vaste tijden van slapen en eten, dat gaat echt heel goed..
8.00 voeden (borstvoeding)
8-10 spelen
10-12 slapen
12 voeden (flesvoeding 200cc)
13.30-15.00 slapen
15-16 spelen
16.00 voeden (borstvoeding)
t/m17.00 spelen
17-18 slapen
18-19.30 spelen
19.30 voeding (flesvoeding 200cc)
20.00 in bed slapen
22.30 nog een voeding (borstvoeding) en verder slapen tot volgende ochtend!
En hoe gaat het met allen kindjes..groeien ze allemaal goed?
Elise is ruim 6 kilo..ons kleine dikkertje hahaha..ze kwebbelt heerlijk, lacht de hele dag en naar iedereen! En is super gek op dr grote zus, als die bij haar in de buurt komt zoekt ze gelijk contact en lacht naar haar..
Ik ben inmiddels weer aan het werk, ook dat gaat goed, als ik werk is voornamelijk Paul gewoon thuis dus dat is ideaal, hij redt zich heel goed met de kids!! Ik ben de borstvoeding gaan afbouwen geef 2 flesvoedingen op een dag.(om en om bv/fles).. had echt geen zin om te moeten kolven op het werk. Ook werk ik in de zorg waar het heel lastig is zomaar van de groep af te zijn een half uur! (ik weet dat ik er recht op heb) maar voelde me dr gewoon niet goed bij! Het geeft me veel rust. Ook is de borstvoeding helemaal aangepast naar dit ritme! Dus eigenlijk gaat het hier helemaal top!!
Hoe is het de ander moeders vergaan met werken??
Ben benieuwd naar jullie verhalen..
Liefs Liesbeth