ritme

Hier is een ritme nog ver te zoeken, ik voed op vraag en hij komt tussen de 3 en 4,5 uur en soms moet ik het ook wakker maken voor een voeding omdat hij blijft slapen. De ene nacht slaapt hij ongeveer 8 uur en de volgende komt hij weer na 4 uur. Is dus nog niks van te zeggen. Soms krijgt hij dus 5 voedingen op een dag en soms 6.

Wel is hij hier in de avond ook wat onrustiger hij wil dan nog niet slapen maar vooral niet alleen zijn.

Kan ik eigenlijk wel een echt ritme krijgen als je op vraag voedt?

Sil is nu 4 weken

Ik voed half op vraag en half in een ritme. Er zit overal een uurtje speling in zeg maar. Vanmiddag heeft ze om 16.15 nog 120 ml opgedronken en ze kwam om 18.30 alweer. Dan ga ik niet lopen rekken tot 19.15 om er minimaal 3 uur tussen te hebben. Nu slaapt ze en krijgt ze straks om 22.00 de laatste. Dat houden we wel vast aan, de laatste fles verder houd ze meestal zelf de vaste tijden aan.

Liefs ciomama

@nelie1982 ik geef idd ook geen nachtvoeding meer. Ze vraagt er niet om en ze mag er max 8 uur tussen hebben en die pakt ze ook. Ik vind t heerlijk haha.

@zuster yvonne, we hebben haar toevallig van het weekend gewogen (gaan niet naar t cb alleen voor prikjes) en ze weegt 5 kilo en is 58 cm. Ze maakt alle flessen leeg en heeft er genoeg aan (met die van 180 om 19u).

Het is natuurlijk heel normaal dat ze een onrustig uurtje hebben en vaak is dat idd in de avond. Dat zeiden mijn vk en kv ook en ach als dat alles is dan vind ik t prima. Ze ligt dan een hele poos in de box en soms dommelt ze wat weg en de andere keer wil ze graag bij mij of mijn man liggen. En na de fles slaapt ze snel dus ik vind t best.

xx

Terug
Bovenaan