Ritme

Is een Mei Tai niets voor je ? Lijkt mij ook ideaal.. is minder geknoop en zit je kindje ook heerlijk in. Je moet maar eens opyou tube kijken naar al die doeken..

op zich valt het me mee hoor die ringsling.. ik heb altijd last van mijn rug enzo.. maar dit is redelijk te doen.. je moet er geen uren mee rond lopen maar eventjes is goed te doen.

Laatst ben ik een flinke wandeling gaan maken met de hond en dat was iets teveel.. toen voelde ik het wel goed in mijn rug.. maar denk dat dat bij een doek net zo is.. ik heb nou eenmaal geen goede rug en ben niet echt sterk (alhoewel dat vanzelf denk ik komt haha)

Ik ben zo blij. ze kwam vannacht maar 1 keer om 3 uur en is net pas wakker. heerlijk een beetje nachtrust gehad en.dat had isk ook welnjpdog. vankiddag examen voor het gastouderdiploma.
Inyerketten tijdens het voeden.doe ik al. Maar dit vind ik ook nog echt een moment voor ons 2. Het gaat me om de uren daarna die ze wakker en onrustig/huilerig is. ik ga vandaag meer bekijken op youtube!

Met een doek goed geknoopt hoor je je rug niet te voelen na een wandeling lieloe. Je draagt namelijk symetrisch en dus heb je minder belasting voor je rug. Met mijn baggerrug, bekkeninstabiliteit en heupdysplasie kan ik toch uren dragen met de kleine meid en ze is inmiddels 6 kilo.

Een MT (mei tai) kan je nog niet gebruiken met die kleine pukjes want het rugpand is te groot en te breed. Je baby zal erin verzuipen om maar zo te zeggen, en daardoor geen steun krijgen.
Als een MT je toch wat lijkt is de MySol wel een hele goede vervanger! Zelfde systeem maar met verstelbaar rugpand.

Ik heb nog helemaal niet het idee dat één ritme er al inzit bij ons. Ik geef op verzoek en dat is toch weet steeds verschillend. Vind het wel jammer, maar ook nog niet echt nodig. Al ga ik wel langzaamaan eens aan een schema denken voor als ik straks weer werken.

Ik voed in principe op verzoek, maar ik laat er nooit meer dan 4 uur tussen zitten overdag. Meestal komt ze dan zelf ook wel. 's Avonds rond 22/23 uur nog een voeding en dan pas weer tussen 4 en 6 uur. Alleen deze twee dagen is het ritme helemaal verdwenen. Lijkt wel of ze onstilbare honger heeft, m'n borsten kunnen de vraag niet aan, lijkt het wel. Elke 1 à 2 uur wil ze eten, soms ineens 4 uur tot de volgende voeding. Misschien een paar regeldagen?

Goede tips over die draagdoeken. Heb de RingSling ringen, maar niet de juiste stof qua lengte, dus ik fröbel maar wat. Vandaag gewoon een knoop erin gedaan, werkte ook prima haha. Voor in huis is het te doen en ze is er erg rustig door. Maar een goede draagdoek komt er nog wel hoor.

Terug
Bovenaan