Robin

Hey,

Bedankt voor jullie felicitaties. Het is inderdaad gek om er weer een baby bij te hebben! Floor lijkt wel een reuzin vergeleken met Robin! Gelukkig gaat het herstel beter en sneller dan de vorige keer. Ook borstvoeding gaat goed in tegenstelling tot de vorige keer, al smeer ik heel wat bephanten, want kloven heb ik genoeg :(

Onze kleine meid was een sterrenkijker die met haar hoofdje scheef lag tegen mijn schaambeen aan. Hierdoor vorderde ontsluiting niet, had ik hoop pijn en ging persen uiteindelijk ook moeilijk. Doordat ik zo slecht had geslapen in de week ervoor was ik ook volledig uitgeput. Kwam tot het punt (hoorde ik achteraf van vk) dat als op een bepaald tijdstip nog geen schot in de zaak zat ik alsnog direct een keizersnede zou krijgen. Gelukkig bleek ik toen 9 cm te hebben en mocht ik persen terwijl zij laatste randje weg duwde. Hel!! Robin had ook een soort van punthoofd, zoals je weleens ziet bij vacuümpomp bevallingen. Gewoon van het vastzitten achter mijn schaambeen.

Maar hoe rot dat ook was, ik ben nu zo blij met mijn mooie dochter en hoe goed ze het doet... Ben echt aan het genieten!

Liefs,

T

Van harte gefeliciteerd me jullie dochter! Lekker dat alles loopt zoals je wil. Geniet er maar lekker van en maak je maar op voor de enorme aardbeving die deze nou weer teweegbrengt in het gezin haha.

Liefs, Irene

Beetje late reactie.

Maar ook vanuit deze kant van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!!

Mooi he 2 dames??
Weet er alles van. :)

Jammer van de bevalling en zeker pijnlijk.
Maar het is het zeker waard geweest toch!

p.s Jammer dat we geen fotos kunnen delen he van onze kids..dat zou zo grappig zijn.

Geniet!

Super zeg!! Van harte Gefeliciteerd met Robin!!
Erg leuke naam :))

Balen van de zeer vervelende bevalling.... Gelukkig heb je die nu achter de rug en ben je lekker aan het genieten :) Fijn om te horen dat alles goed gaat verder!!

Liefs

Terug
Bovenaan