Rode bultjes op m'n borsten, herkent iemand dit?

Hey dames...

Mama22, ik zit in mijn 5e ronde, dus we beginnen nog maar net.
Hoorde trouwens van Nathalie dat je je wilde afmelden voor onze msn-group?? Jammer hoor, maar kan me voorstellen dat het soms wat onoverzichtelijk werd!
't is dat ik nu elke dag kan lezen, omdat ik dus vakantie heb, maar er wordt wat afgetypt daar!

Corine, spannend dus weer, je NOD komt ook al steeds dichterbij. Ben je al lang bezig? Wat fijn dat je al een zoontje hebt, dan weet je tenminste wat je moet voelen he!? En in de hoeveelste ronde was je zwanger van hem?
Ik heb nog niet het gevoel dat ik ongesteld moet worden, maar ben er toch telkens bang voor. Ik weet uit ervaring dat mijn lichaam me ontzettend voor de gek kan houden, ik had echt van alles (en ik voelde het echt, heb zelf boven de pot gehangen, zo misselijk) en toch werd ik netjes na 14 dagen na m'n eisprong ongesteld.
Voelde me echt even bedrogen, dus heb nu even een beschermlaagje gecreeerd, dat ik er gewoon vanuit ga dat ik ongesteld word, dan voelt het niet meer zo rot. Heb zelf m'n NOD voor de volgende maand al uitgerekend, hihi!

Ik hou jullie op de hoogte, heb altijd vaste temp-momenten, vanmorgen om 5.45 was hij 36.8 (hij is normaal 36.3) en ik doe dan 's avonds tegen 22.00 en hij was net 37.2...weet niet meer precies hoe het de vorige keer zat, of  de temp.  toen een paar dagen voor die tijd naar beneden ging of pas op de dag zelf, toen ik ongesteld moest worden...

We wachten zoals altijd maar weer af...maar het wordt spannend...omdat ik morgenvroeg op dag 27 zit...hoop zooooooooo dat ik morgen nog hoog temp. Als het niet zo is, weet ik genoeg!

Jullie horen het wel!

Ik ga slapen zo...wish me luck, hihi!

Liefs Joepie!

Hey Joepie,

is wel een teken van een evt zwangerschap hoor die bultjes... spannend! Doen je borsten zeer enzo? Ik had bij mn vorige zwangerschap ook negatief getest op dag van NOD en week na NOD was t wel positief. Maar toen wist ik t eigenlijk al, was meer een bevestiging. Was moe, had megazere borsten en ze waren ook groter, voelde mn baarmoeder steeds samentrekken maar voelde me vooral errug  zwanger.
Helaas geeindigd in een miskraam maar nu weer op naar volgende ronde.
Succes ermee en volg je gevoel!!!

Hey dames,

Jannie, wat erg zeg...hoever was je? Dat lijkt me zo'n klap he...En hoelang is dat geleden? Sterkte ermee meis...

Ik had mijn vorige ronde ook allerlei kwaaltjes, dus daar durf ik niet zo goed vanuit te gaan. Ik weet wel dat in mijn 4e ronde de kwaaltjes een paar dagen voordat ik ongesteld werd verdwenen en dat ze er nu nog steeds zijn. En mijn temp. daalde 2 dagen van te voren en hij zit nu nog op 36.8 (basistemp. is 36.3)...de vorige keer werd ik de 13e dag na mijn eisprong 's avonds ongesteld en dat zou dus vanavond moeten zijn...maar mijn temp. is daar dus te hoog voor...
Ik heb niet zoveel last van mijn borsten, maar denk dat dat te maken heeft met een borstverkleining die ik op mijn 20ste heb gehad...dan snijden ze toch heel wat 'stuk' he...heb wel heel veel last van steken en zeurderige pijn onderin mijn buik, met vlagen misselijk, een vreemde geur en smaak, die rode bultjes dus...ik voel me zooooooo zwanger, maar ben bang dat ik net als de vorige keer gewoon ontzettend bedrogen word...
Fijn dat je het bevestigd van die bultjes en de vroege zwangerschapstest...
Ik ga nu donderdag testen als ik dan nog niet ongesteld ben geworden...
Voel het vandaag wel de hele tijd lopen, dus zal wel vaak op de wc zitten vandaag! hihi!

Bedankt voor al jullie reacties, je wordt er toch behoorlijk onzeker van!

Dikke kus voor jullie!

hey joepie,haha ik dacht ik ga ook even van kleur veranderen,haha..
ik zal je eerlijk zeggen dat ik bij mijn vorige zwangerschap geen enkel teken heb gehad,dus geen misselijkheid,geen last van mijn borsten,ze waren wel gevoelig mijn borsten maar dat waren ze voor mijn vorige zwangerschap al dus zag dit niet als een kwaal,had daar dus altijd al last van,alleen gek genoeg nu niet meer...
ik geloof dat mijn zoontje toen al mijn gevoeligheid er uit gezogen hebt,hahaha.
ik moest er dus echt via een zwangerschaps test achter komen dat het raak was.
ik werd op den duur alleen wat eerder moe als anders maar heb verder een top zwangerschap gehad!

ow en wat het temperaturen betref't; dat kun je beter niet sávonds doen want dan is je temperatuur altijd hoog(er)die van mij is standaard sávonds rond de 37.4 a37.2 en sóchtends na de ovulatie is hij gemid.36.8 a 36.7.
ik vond toevallig gister mijn temperatuurs lijst van de maand dat ik zwanger raakte en toen was mijn temperatuur op het einde van de maand ook rond de 36.8 a 36.9,dus hopelijk is dat een goed teken voor jou.
groetjes corina

ow ja ik was pas na 1jaar zwanger van hem,maar heb ook voor hem nog een miskraam gehad..

verder zit ik nu alweer in mijn 7e ronde,gevoels matig duurt dat erg lang ook al weet ik dat er mensen zijn die er veel langer over duren..

Hey Corina,

Ik kan me voorstellen hoor, dat je er wel weer aan toe bent...ik ben nu in ronde 5, maar het mag van mij nu ook wel raak zijn...En ik weet dat er veel vrouwen zijn die langer bezig zijn, maar dit is nu even ons gevoel he...
Wat fijn dat je al een zoontje hebt, lijkt me echt super! Je geniet er vast met volle teugen van!

Ik weet dat tempen 's avonds niet veel zin heeft, maar ik hou mezelf zo rustig, rond mijn NOD...Vandaag echt een rotdag, ben zo misselijk als een hond, heb al een paar keer de wc van dichtbij gezien als je begrijpt wat ik bedoel, hihi...m'n temp. was vanmorgen 36.8, maar ben zo stom geweest om net ook te tempen, 36.9...da's nie hoog voor mij doen, maar nu heb ik wel de hele middag op de bank gelegen en geslapen, omdat ik dus zo misselijk was...Ik hoop dat hij daarom wat lager is...Morgenvroeg ga ik waarschijnlijk een testje wagen, heb net uitgerekend dat ik de vorige keer toch de 13e dag na mijn eisprong ongesteld ben geworden, dus dat zou vandaag zijn...en anders morgen, en heb die testen van 6 dagen voor m'n NOD, dus dan zouden ze toch positief moeten zijn..(als ik dus echt zwanger ben!)

Ik ga weer plat, want de spaghetti moet er even in blijven en van die lettertjes word ik alleen maar misselijker!

Fijne avond en sorry voor m'n geklaag!

Liefs Joepie

quote: Joepie1982 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-07-2008 18:30:56'));

Hey Corina,

Ik kan me voorstellen hoor, dat je er wel weer aan toe bent...ik ben nu in ronde 5, maar het mag van mij nu ook wel raak zijn...En ik weet dat er veel vrouwen zijn die langer bezig zijn, maar dit is nu even ons gevoel he...
Wat fijn dat je al een zoontje hebt, lijkt me echt super! Je geniet er vast met volle teugen van!

Ik weet dat tempen 's avonds niet veel zin heeft, maar ik hou mezelf zo rustig, rond mijn NOD...Vandaag echt een rotdag, ben zo misselijk als een hond, heb al een paar keer de wc van dichtbij gezien als je begrijpt wat ik bedoel, hihi...m'n temp. was vanmorgen 36.8, maar ben zo stom geweest om net ook te tempen, 36.9...da's nie hoog voor mij doen, maar nu heb ik wel de hele middag op de bank gelegen en geslapen, omdat ik dus zo misselijk was...Ik hoop dat hij daarom wat lager is...Morgenvroeg ga ik waarschijnlijk een testje wagen, heb net uitgerekend dat ik de vorige keer toch de 13e dag na mijn eisprong ongesteld ben geworden, dus dat zou vandaag zijn...en anders morgen, en heb die testen van 6 dagen voor m'n NOD, dus dan zouden ze toch positief moeten zijn..(als ik dus echt zwanger ben!)

Ik ga weer plat, want de spaghetti moet er even in blijven en van die lettertjes word ik alleen maar misselijker!

Fijne avond en sorry voor m'n geklaag!

Liefs Joepie

hey joepie geeft niks hoor,je mag best klagen hoor,het hoort er allemaal bij en zeker als je zwanger bent,ik hoop het zo voor je/jullie!
ps;laat je het morgen wel even weten als je getest hebt?

en ja wij genieten zeker van ons mannetje,dan bessef je ook steeds wat een wonder het ook is en ik gun het iedereen!!!!!
maar daarom willen we er ook zooooooooo graag nog 1 kindje bij! meisje of jongen dat maakt me niet uit,zoals de bekende gezegde;
als het maar gezond is!

ow ik ben zo benieuwd en nieuwschierig he voor jullie,,,het is net als of ik net zo zenuwachtig ben voor jullie als toen ik voor de eerste keer positief teste!
liefs corina.

Hey Corina,

Hier ben ik dan...zal even het stukje kopieren wat ik bij de kluskippies had gezet, want anders moet ik weer helemaal overnieuw beginnen!

Goedemorgen dames...

De spanning is weer voorbij...de test was negatief vanmorgen, m'n temp. was gedaald naar 36.5 en toen ik net naar de wc gingen, snapte ik waarom...de RD-tjes zijn weer gearriveerd!!!

Had de test enz. al tegen 4.00 gedaan...ik kon niet meer slapen en wilde ook niet dat als hij positief of negatief zou zijn, dat  vriendjelief dan direct weer weg moest...heb nog wel een paar traantjes gelaten...je wilt er niet vanuit gaan, maar je voelt je zooooo rot, ik ben nu bang dat ik dit elke ronde ga krijgen een paar dagen voor m'n NOD...wil best misselijk zijn, maar laat het dan ergens voor zijn en niet dat je niks slikt enz, en de hele dag op de bank ligt lamlendig te zijn, terwijl je toch gewoon ongesteld bent...

Maar goed, zondag zijn de rode duivels weer verdwenen en dan gaan we  lekker op vakantie zonder (en dan voel ik me ook vast beter) en we gaan lekker genieten...van de ene kant denk ik, ik laat dat temperaturen ook een maandje zitten, helemaal tijdens de vakantie en van de andere kant wil ik wel graag weten hoe m'n cyclus loopt, want ben nu precies op dag 28 ongesteld, dus 14 dagen na m'n eisprong...maar dan wil ik wel graag weten wanneer die is...hihi!

Lief dat je zo met me meeleefde....nu eerst op naar jouw NOD van 3 augustus en daarna komt die van mij weer, 12 augustus!

Fijne dag!

Liefs Joepie

Terug
Bovenaan