rode duivels in aantocht?

hey sasja,

Ja balen he. Volgens mij begint het hier ook door te zetten! Maar mijn duimen draaien hier nog voor jou hoor (en voor alle andere natuurlijk ook!).

Succes meid en laat je iets weten?

gr. Sam

hoi hoi,

En zijn r.duvels er al?????
Bij mij nog steeds niet ben nu een week overtijd....
laat je even weten
xxx

Nou ik roep nog niet te hard maar voorlopig is het bij die 2 druppeltjes gebleven....maar ben wel bang dat ze er toch aankomen. Het gekke is alleen wel dat mn buikpijn op dit moment weg is!?
We zullen morgenvroeg wel zien...spannend hoor!
Maar wel heel fijn dat er bij jou nog niks te zien is van die ***duivels! Heel veel succes en hou ons op de hoogte he!

Gr. Sam

En dames? Hoe staan de zaken!? hoop dat de red devils jullie overgeslagen hebben!
x ZuuS

Hoi Sam,

Ik begrijp hoe je je voelt want ik had zaterdagavond precies hetzelfde. Vrijdag was mijn NOD. Zaterdagmiddag had ik ook twee keer  heel licht roze. 's Avonds werd dat bij mij even iets meer. Maar de volgende dag hield het al weer op. Nu heb ik soms een heel klein beetje vaak roze soms wat rood bloed maar dat stelt bijna niets voor.  Vanmorgen hebben we een test gedaan maar die gaf helaas aan dat ik niet zwanger was. Dus ik ga nu door naar ronde twee.

Veel sterkte!

Groeten van mij

hoi sam,

Hoe is het bij jou met de  ... duivels?????? Ik jou meedelen als het goed gaat dat ik ze niet meer krijg! Heb vanmiddag getest en was positief.
Laat je even weten hoe het bij is afgelopen??

Terug
Bovenaan