rode duivels

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

Na 7 dagen overtijd zijn toch de rode duivels gekomen vanochtend.
Toch denk ik zeker te zijn dat ik wel zwanger ben geweest,denk dat ik dit keer een vroege mk heb,de vorige mk was met 12 weken zwangerschap.
Mijn ongi is nu ook anders dan anders,normaal krijg ik de 2de dag pas wat meer bloed en stolsels vanaf ong. dag 3,maar nu heb ik al donkerrood bloed en met stolsels.

We zijn ongelooflijk teleurgesteld,we waren morgen van plan om te testen en we gingen er beiden al een beetje vanuit!
Maarja het heeft weer niet zo mogen zijn.

Op maar weer naar de volgende ronde!

liefs Caro

Hoi Caro.
Wat kl#ten zeg!
Je gaat toch weer super hopen dat het raak is.
Kun je niet alsnog een test doen om te kijken of je zwanger was?
Er moeten dan toch nog hormonen in je urine zitten volgens mij.
Dan weet je het zeker.
Heel  veel sterkte en ik duim voor je in de  volgende ronde.
Liefs Mikkie  

Hoi Mikkie,

Nee een test doen nu doe ik liever niet,ik denk dat t voor mij nu maar beter is om in deze onwetendheid te zitten.
Als ik weet dat ik zeker weer een mk heb gehad dan twijfel ik of ik hier nog wel mee door wil gaan.
De pijn het verdiet dat wil ik niet nog es doormaken!
We gaan ondanks dat we erg teleurgesteld zijn door naar de volgende ronde,tis niet anders!

Jou wil ik bij deze toch voorzichtig feliciteren,van harte meid!
Geniet van ieder moment,hoop dat je een voorspoedige zwangerschap zult hebben!

liefs Caro

Je hebt helemaal gelijk,als jou gevoel aangeeft dat je niet moet testen moet je daar op vertrouwen.Ik hoop dat je snel weer kunt gaan klussen en dat je er weer helemaal voor kunt gaan.Ik hoop dat jullie veel steun aan elkaar hebben!!
Heel veel sterkte!
Ik duim voor je.
Liefs Mikkie

sjonge das echt klote.
maar weet je ik denk altijd maar:
we kunnen tenminste er zijn ook mensen die moeten 3 maanden lang op hun eerste ongi wachten of zo;.
ik weet dat je er niet veel aan hebt, maar je weet nu dat je een nieuwe kans tegemoetgaat.
succes en sterke

oh sorry had het een beetje verkeerd begrepen lees ik nu.
je hebt (weer) een miskraam gehad denk je.
tja das veel meer dan gewoon klote.
sorry voor mijn reactie
en heel veel sterkte en als we iets kunnen laten doen gewoon zeggen he

oh das echt niet leuk. he jakkes.
wens jullie heel veel sterkte toe en hoop dat jullie (als jullie dat zelf willen) gauw een gezond kindje kunnen krijgen

Hoi Caro,

Goh wat rot nu voor jullie!! Ja als de wens zo groot is dit toch weer een erge domper hé!!!
Wens jullie heel veel sterkte!!!! En hopelijk is het de volgende ronde raak voor jullie!!!

Liefs Sandy

Terug
Bovenaan