rode duivels

Hoi Caro

Wat ontzettend balen zeg....en al helemaal als je vrij zeker weet dat het een miskraam is geweest...En ik denk dat jij dat zelf wel goed kan inschatten...
Heel veel sterkte met de teleurstelling en het verdriet ervan  en heel veel succes met de volgende ronde

Liefs Linnepinnie

Jammer Caro...Vervelend meis! Helemaal als je ook nog es wilde gaan testen vanmorgen..weet hoe t voelt, had t dus ook vorige ronde..En dan zo'n goed gevoel hebben...is idd harde klap. Dan ook nog waarschijnlijk n miskraam..pfff...

Heel veel sterkte en kop op he?!!

Kus Mel

Hoi caro,

wat een ongelooflijke pech zeg.
Ik had nog zo voor je geduimd.
Ik wilde je nog wel zeggen dat ik er ook zo'n paar dagen bij heb gehad.
IPV ongesteld een paar keer wat oud bloed en dat kon ik redden met inleg kruisjes en de maand erop was ik zwanger.
Ik dacht toen dus ook dat ik wel zwanger ben geweest of was, en misschien dat ik nu dus ook misschien al wel zwanger was omdat ik heel hard groei.
Dus geef de moed misschien nog maar niet op meid!!!

groetjed fiene,........

Hoi Caro

Jeetje joh, dus toch nog de rode duivels! Balen zeg !!!!!

Ik snap helemaal je gevoel, we kunnen elkaar de hand schudden, want ook bij mij zijn ze gearriveerd. De teleurstelling is mega-groot. Hoewel ik 'slechts'   twee dagen over tijd was, maar toch. En jij hebt zeven dagen in onzekerheid gezeten, pfff jeetje joh.

Ik hoop voor je dat je volgende maand WEL kan zeggen dat je zwanger bent! En hopelijk doe ik dan met je mee

lfs, cee

Hallo Meiden,

Bedankt voor jullie lieve woorden,dat doet me toch wel goed!
Heb na mijn eerste mk van 8 mrt veel steun van jullie gekregen,nog meer als van vrienden en familie om eerlijk te zijn,dus deze lieve woorden doen me echt goed!

De ongi is nu echt helemaal doorgezet,heb erg veel buikpijn en krampen,erg naar!
We gaan weer op naar de volgende ronde en hoop dat we samen allemaal snel zwanger zijn!

Dus meiden vang zoveel mogelijk glitters die ze rondstrooien je kunt nooit weten

knuf Caro

Hee Caro,
wat een domper zeg!!!! Denk je eigenlijk zwanger te zijn en wil je gaan testen, krijg je dit!!! Wat een dipmoment he! In gedachten sla ik een arm om je schouder en weet dat je met goede moed naar de volgende ronde gaat!! Succes hoor en jij ook flink springen he naar de glitters!!!!

Hoi Deez,

Die arm van je om mijn schouder heeft echt even geholpen hoor!
Meid bedankt voor je steun!

Hoe gaat t nu met jou?

knuf Caro

Hoi Caro, die arm blijft nog wel even liggen hoor of als je hem nodig hebt dan roep je maar!!
Met mij gaat het goed tot nu toe, mijn nod is denk ik rond 12 juni en heb dan vaak een moeilijke periode ivm het onzekere en van alles gaan voelen.....
Jij ook bedankt he!!!!

Terug
Bovenaan