Rode Hond

Hoi anoniem,

Met zijn 1e verjaardag was hij er net vanaf, dus inderdaad ervoor al.
Hij heeft nu in de loop van de dag geen enkel plekje erbij gekregen, dus ik hoop dat het meevalt. Volgens mij kan dat toch ook geen kwaad voor mijn zwangerschap?
over een uurtje naar de dokter, dus dan weten we meer.
Ik beloof dat ik nog laat weten hoe en wat, maar weet niet of het er vandaag nog van komt, want ik moet vanavond werken.
Groetjes Mosy
 
Ik heb gekeken op mijn zwangerschapskaart maar kan het níet vinden. SJITSJITSJIT...
Wel luesserologie (ik dacht dat dat te maken hadt met soa's ) En HBsAG ( Hepatitus???)
Of is dit het wel??? Ik bel in ieder geval dan morgen de verloskundige. Dan weet ik in ieder geval óf ik getest ben.

Groet,
Angie
 
Bij mijn zoontje lijkt het mee te vallen, het zijn insektenbeten (vlooien denk ik-hij is in aanraking geweest met een hond van iemand-en later was die niet in die ruimte meer, dus kan dat de vlo de mens opzoekt)
of het zijn waterwratjes. Kunnen zich uitbreiden en kan een jaar duren. Je kan ze wel weg laten halen met een scherpe lepel maar dat is heel pijnlijk en gewoon niet nodig.

gr Mosy
 
ALLEREERST ROT VOOR JE ANGIE DE KIPPEVEL LOOPT OVER MIJN RUG!VEEL STERKTE ERMEE, EN WAT IS DAT VOOR ROT OPMERKING VAN DIE ASSISTENTE OVER EEN ABORTUS!EN WAT BETREFT DIE DAME DIE VROEG OF KRENTEBAARD BESMETTELIJK IS NOU ECHT WEL HOOR, HEEEEEEL ERG! ALS JE KIND DAT HEEFT MAG HIJ NIET EENS NAAR SCHOOL OF IN AANRAKING KOMEN MET ANDERE KINDEREN!HOOP DAT JULLIE ER SNEL UIT ZIJN VOOR JEZELF! STERKTE!
 
Terug
Bovenaan