rode huid in bad

Ben je misschien van wasmiddel voor de kleertjes veranderd?

Verder kan het zijn dat het zich inderdaad opbouwd. Had dat bij mijn kleine tenminste wel. Eerst bijna elke dag in bad, totdat ze onder de rode uitslag kwam te zitten (was tijdens de hittegolf). Daarna ben ik begonnen haar om de dag in bad te doen en dat gaat beter. Haar huidje is weer gaaf. Verder let ik er goed op dat ze niet te heet is aangekleed, dat geeft dit probleem namelijk ook. Bij mij hielp sudocreme goed tegen de uitslag (blijkbaar was het warmte-uitslag).
 
Dank je wel voor al jullie reacties.
Ik had mijn dochter een paar dagen geen badje gegeven, en gister weer wel, maar het was weer net zo erg als hiervoor: heel erg huilen, beentjes helemaal rood. Trekt meteen weer weg als ze uit het water is, maar badderen is echt een drama geworden! Ik doe haar de komende tijd maar twee keer per week in bad en dan zie ik wel of het verschil uitmaakt.

Ik blijf proberen!
Roos
 
Wij hebben hetzelfde probleem met onze dochter. Bad was altijd leuk en fijn en dolle pret. Zwembad ook. Nu ineens is beide niet leuk en heeft ze rode huid.

Roos weet jij nog wat geholpen heeft? Hopelijk krijg jij een melding hiervan, zodat je dit leest.

Anders zijn andere ideeën van andere mensen natuurlijk ook welkom :)
 
Terug
Bovenaan