rode/open billetjes

hoi dames

anouk heeft erg last van rode open billetjes.de laatste kiezen zijn in aantocht denk ik.maar ze heeft er nooit zo,n last van gehad.wat helpt er goed?????moet zo naar de drogist vandaar.

thanks gr petra

Hai Petra.

Wij bij mijn dochters erg goed helpt is zinkzalf. Van Daro is goed en anders van Zwitsal.
Gaat het nou niet weg, dan kan er misschien een infectie zijn. Daar heb je bij de apotheek ook goed spul voor. Weet alleen de naam  niet meer, maar het is ook een creme. Maar ik zweer bij zinkzalf.

Succes ermee.

Groetjes Jolien

hoi, ja zielig he, Mike is ook met z'n laatste kiesjes bezig!
Ik gebruik altijd zinkolie.Helpt heel goed en dan heeft hij geen pijn meer als hij plast,de urine glijdt als het ware over de olie heen de luier in,minder pijnlijk dus!
Gr. Syl

Even laten rondlopen zonder luier helpt ook goed. Kan het een beetje luchten/drogen.
Ik had een zalfje van vsm wat goed werkte (welke weet ik niet meer)

Groet,
Eveline

Hoi hoi

Jesse heeft moet ik zeggen heel weinig last tot nog toe van rode billen, maar mijn andere kids hebben daar wel flink last van gehad
Ik smeerde er dan wel eens eiwit op of maisena....klinkt raar, maar ik kreeg dat ooit eens als tip van mijn zus en het werkte heel goed
Ne smeer ik bij Jesse bepantene op zn billen in ieder geval een dun laagje voor de nacht en dat werkt ook prima

Groetjes Xennah

Terug
Bovenaan