roken en foliumzuur

hallo meiden, bedankt voor de tips.
ik ga morgen gelijk naar de apotheek
en dan nog een grote verassing!! vanacht zei mijn vriend dat ik dan maar gelijk moest stoppen met de pil. dus dat doen we dan ook natuurlijk. ik ben helemaal super en super blij!!. ga natuurlijk wel eerst mijn eigen menstruatie afwachten. zodat het klussen kan beginnen...
het is ook het beste toch! anders weet je niet wat evt je vruchtbare dagen zullen zijn?
of weet je dit ook niet eerder dan dat je hebt getemparatuurd hebt... wie kan mij nog wat tips geven voor dat we echt gaan beginnen!

xx dag droomertje

Hai Dag droomertje,

Wat leuk dat je nu al gaat stoppen met de pil. Wij wouden eerst wachten tot december/januari. Maar vroegen ons eigenlijk af waarom we zouden wachten.
Toen ik dan ook thuis kwam van mijn werk stond er een heel lief konijnknuffeltje op de kast op mij te wachten, met een briefje die uit zijn tuinbroekje stak.
Daar stond op of ik de moeder van zijn kindje wilde worden (geschreven door mijn vriend)
Ik sprong een gat in de lucht en hij wou ook dat ik maar gelijk ging stoppen met de pil.
Ik weet dus hoe blij je bent
Heb je de strip afgemaakt, of heb je hem bijna op?
Weet je dan ook wanneer je ongesteld moet worden, dan kan je het zo uitrekenen.
Ik wil je daar best bij helpen hoor, om te kijken welke dagen je   het vruchtbaarst bent, en dus het beste sex kunt hebben.
Ik vond dat in het begin ook best lastig allemaal.

Liefs Niek

ik heb de laatste pil uit de strip nog wel genomen. dus dan wordt ik meestal ma of di. ongi. maar wanneer dan mijn vruchtbare periode is/zijn geen flauw idee. ik denk dat ik gewoon eerst moet afwachten wanneer mijn eigen ongi weer op gang is. en dan pas echt te beginnen met klussen.al kan ik bijna niet wachten. iemand nog tips hierover. graag!! over hoe ik het beste het kan doen enzo...

vandaag begonnen al met foliumzuur. en ik heb nog niet weer gerookt. hoop nu maar dat ik het vol kan houden.tot nu toe ook nog geen zin gehad in een peukje.

veel succes allemaal met zwanger worden.

xx dagdroomertje

Terug
Bovenaan