Roken of e-sigaret

<p>Hi Ouders, </p><p>Natuurlijk weet ik dat roken slecht voor je is maar ik vroeg mij af of 'dampen' dit ook is. Had contact opgenomen met https://roken.nl voor informatie over de e-sigaret maar ook zei vertelden mij dat het schadelijk is. Wat nu? Ik probeer natuurlijk zo weinig mogelijk te roken maar kan ik nu toch beter een overstap maken naar de e-sigaret of niet? Wie heeft ervaring hiermee? Eventueel zonder nicotine? </p>
 
Sorry hoor maar gewoon helemaal niet roken. Je hebt de verantwoording over een kleine baby in je buik. Hup schouders eronder en even doorzetten. Dat kun je toch wel over hebben voor je kindje......en ja ik weet hoe het is, ben zelf 3x gestopt voor mijn zwangerschappen
 
Tuurlijk is 'dampen' dat ook.

Net als hierboven kan ik er niet bij als je niet kunt stoppen terwijl je weet dat je zwanger bent.
Ook ik ben gestopt toen we voor een kleine gingen en tot op de dag van vandaag al ruim 2 jaar geen sigaret meer aangeraakt.

Dus op je vraag, wat nu? Uhm stoppen en jezelf bezig houden met andere dingen.
De gevolgen die het kan hebben op je kindje zijn gigantisch. Groeiachterstand, miskraam en zo nog een paar dingen.
 
E sigaret is veel meer schadelijk dan gewoone  . Dus daarbij je bent niet alleen je heb kleine in buik die wil je toch geen schade aan brengen of q el zoals hart afwijking of adem problemen dan ben jij altijd vrantwoolijk voor
Ik was ook een roker en ben direct gestopt hoe lastig het ook was en moeilijk maar alles om die kleine goed op de wereld te zetten nu 24 weken zwanger en 24 weken gestopt met roken! Ik kan me zelf niet vergeven als de baby licht wegen problemen krijg ofzo . 
 
E sigaret is veel meer schadelijk dan gewoone  . Dus daarbij je bent niet alleen je heb kleine in buik die wil je toch geen schade aan brengen of q el zoals hart afwijking of adem problemen dan ben jij altijd vrantwoolijk voor
Ik was ook een roker en ben direct gestopt hoe lastig het ook was en moeilijk maar alles om die kleine goed op de wereld te zetten nu 24 weken zwanger en 24 weken gestopt met roken! Ik kan me zelf niet vergeven als de baby licht wegen problemen krijg ofzo . 
 
E sigaret is veel meer schadelijk dan gewoone  . Dus daarbij je bent niet alleen je heb kleine in buik die wil je toch geen schade aan brengen of q el zoals hart afwijking of adem problemen dan ben jij altijd vrantwoolijk voor
Ik was ook een roker en ben direct gestopt hoe lastig het ook was en moeilijk maar alles om die kleine goed op de wereld te zetten nu 24 weken zwanger en 24 weken gestopt met roken! Ik kan me zelf niet vergeven als de baby licht wegen problemen krijg ofzo . 
 
Hi! 
Stoppen met roken is voor sommigen nou eenmaal ongelooflijk lastig! Maar je kan inderdaad het beste helemaal niet roken, ook geen E-sigaretten. Als het je op eigen kracht niet lukt, zou ik hulp zoeken! Er zijn heel veel zwangere vrouwen die het lastig vinden om te stoppen... 
Hier vind je wat meer info en tips: https://mybabywatcher.com/roken-tijdens-je-zwangerschap/
Veel succes ermee!
 
Hoi
We weten allemaal dat roken niet goed voor je is maar als het stoppen niet lukt zou ik niet voor een e-sigaret gaan als je hebt bekeken wat in die vloeistof zit zou zeggen ga zwareshag roken zit minder chemische troep aan toegevoegd en natuurlijk zo min mogelijk roken ga voor je zelf na welke je echt niet kan laten bv. Die na het avond eten en laat de rest liggen en wat mij hielp was schrijf op hoeveel je rookt en waarom dan ga je er bewuster mee om en rook je makkelijker wat minder 
 
Terug
Bovenaan