roken tijdens je zwangerschap

hoi allemaal

van de week stond er ook iets op het forum en dat ging over iemand die ook niet meer rookte geloof ik het viel me op dat er toen alleen niet rokers reageerde.
Zelf rook ik er af en toe ook nog een en om eerlijk te zijn schaam ik mij ervoor daarom doe ik het alleen als ik echt alleen ben maar het beste is gewoon helemaal stoppen ik ga denk ik maar is dat boek kopen als dat echt resultaat boekt zoals ik las in de vorige berichten is zo een boek lezen nooit te veel.
heel veel succes allemaal met stoppen want dat valt niet mee. maar met de gedachte dat je het voor je kindje doet maakt het wel makkelijker.

groetjes marieke

Ik schaam me dood om het hier te moeten zeggen. Zeker na een vorige discussie waar idd alleen maar vrouwen op reageerden die wel gestopt waren.

IK KAN HET NIET
snik snik

Ikwil het wel, das het probleem niet. Het is meer het feit dat ik een eigen horeca bedrijf heb waar 90 % van de mensen rookt. Als ik thuis ben dan gaat het allemaal wel prima, maar zodra ik onder de mensen ben, kan ik er niet vanafblijven. Ik weet dat het slecht is en ik weet dat ik echt moet stoppen. Maar ik ben gewoon een slappeling.

Snik

Maar ik ben blij dat ik toch niet de enige ben.

Liefs Faye

bedankt voor de tips en ga ook inderdaad dat boek eens proberen ben erg benieuwd en hoop ook zeker dat het me dan deze keer ook echt zal lukken want voel me ook een slappeling maar ja daar wil ik wel erg graag verandering in brengen en als ik dat blijf denken dat ik een slapeling ben zal ik dat ook blijven!
heel erg bedankt voor de tips en degene die ons sterkte wensen want het is niet niks als je eenmaal rookt vanaf je 10 en dannu ineens moet stoppen maar we gaan en voor !!!
ben ook wel blij te weten dat ik niet de ennige ben want zo lijkt het soms wel

iedereen die met hetzelfde probleem zit wens ik ook alle geluk toe!!!!!!!!!!

Oh dames alsjeblieft probeer nou toch echt door te zetten! dat kleine baby'tje in jullie buik heeft geen enkele keus en krijgt alles wat jullie roken ook door!!! Het schijnt zo verschrikkelijk slecht te zijn voor ongeboren kindjes. Nogmaals die kleine heeft geen keus, en jullie willen hem/haar toch ook gewoon een zo goed mogelijke start geven? probeer toch ergens die wilskracht vandaan te halen! En ga desnoods na je zwangerschap weer roken, dan doe je het alleen jezelf aan... maar stop voor die 9 maanden gewoon!

Terug
Bovenaan