roken waar baby bij is...

Heel goed van je dat je zo gereageert hebt! Het is tenslotte jouw kind!!

Hoe durven ze het, terwijl je het nog gevraagd hebt, gewoon te roken waar jouw kleine bij   is!
Snap heel goed dat je bent weggegaan! Tuurlijk levert dat uiteindelijk weer discussies op, maar jij komt op voor de gezondheid van je kindje.. En dat zegt iets over een moeder!

Liefs,

Suus

goed dat je bent weggegaan.
wat moet het je zeer hebben gedaan dat ze ondankts een gemaakte afspraak met jou toch roken in het huis waar je kindje is.
ik snap dat je je niet erg verheugt op kerst.
jammer dat je ouders zich niet aan afspraken houden, je hebt gelijk dat je je kind daar niet wilt laten logeren, wie weet welke afspraken ze zich nog meer niet aan wensen te houden.
sterkte suzan

Hoi hoi

dank jullie wel ik voel me al een stuk beter door jullie opmerkingen!!!
Maar er is nog steeds niet echt veel veranderd rondom de hele situatie, ik heb sinds die tijd niets meer van mijn familie gehoord, nou ja jammer dan... ik bel ook ffkes niet!
Noa's gezondheid is zeker het aller belangrijkste en ik dacht ( hoe stom van me ) dat mijn familie dat ook wel zou vinden maar ja...

Reneke wat erg dat verhaal over dat je kindje zomaar bij de wiet van je schoonvader kan komen omdat het op de grond ligt!

Groetjes Chantal

Hoi Chantal!!

Ik zou hetzelfde gedaan hebben hoor! VInd het ontzettend dapper van je.

Gelukkig is het bij ons andersom. Mn schoonouders roken beiden, maar als we daar met onze dochter zijn, gaan ze buiten roken. Was daar heel erg blij mee, want zag de bui al hangen dat ik dat moest aankaarten.

Hoop dat ze snel inzien dat het niet goed is voor jou kleine. Anders op een moment dat het allemaal wat gezakt is eens gaan praten. Ik had het idee dat als wij dat moesten dat ik het foldertje over roken in de buurt van een kind zou meenenem. Daar staat gewoon in wat de gevolgen zijn en dat raakt best wel. Misschien beter dan wanneer je het zelf zegt. Dus miscshien heb je er wat aan. Boekje is te verkrijgen bij CB denk ik.

Succes! En onthoud dat je in je recht staat!! De gezondheid van je kindje gaat inderdaad boven alles!

Groetjes Anoek

Terug
Bovenaan