Roken! Wie wel wie niet?

Hoi allemaal...

Ik ben vanaf 7 weken zwanger in een keer volledig gestopt met roken, ook werdt er meteen bij ons binnen niet meer gerookt.
Maar een maand na de bevalling kreeg ik toch weer trek in een sigaretje.
Nu rook ik weer gewoon,maar kan er ook makkelijk vanaf blijven (stom he) gewoon omdat ik het lekker vind zo na de koffie of het eten.
Wel roken we nog steeds niet binnen ook niet als de kinderen op bed liggen, we doen het buiten of onder de afzuigkap bij slecht weer!

Wie van jullie is ook in de zwangerschap gestopt of niet?
En wel of niet begonnen?

Liefs bianca

Hoi,

Ik ben tijdens de zwangerschap niet helemaal gestopt, maar wel heel erg geminderd! Van een pakje per dag naar zo'n 3-5 sigaretten.

Nu rook ik weer volop. STOM!!!

Liefs Annemarie

Dag domme dames hahah grapje

ik ben inderdaad ook gestopt toen ik hoorde dat ik zwanger was maar heeft maandje geduurt naar de bevalling en ik rook denk nog meer dan voorheen  

groetjes Brenda

he gelukkig ik dacht al dat ik de enige was! Ik ben tijdens beide zwangerschappen cold turkey gestopt en ben na beide zwangerschappen ook weer begonnen...slecht he. Ik probeer wel elke dag echt niet meer dan 5 sigaretten te roken omdat ik borstvoeding geef... verder rook ik absoluut niet thuis. ik vind het zo'n aso gezicht, een rokende moeder achter de kinderwagen  maar ik toegeven dat ik dat wel eens doe  
liefs Stephanie

Hoi hoi,

Ikzelf rook niet maar mijn man heeft gerookt!
Sinds Merel er is is hij gestopt...   ben ik best trots op!
Zo zie je maar....ook de mannen kunnen stoppen!

En hier in huis mag sowieso niet gerookt worden..bah!

Hoi,

Ik ben gelijk gestopt toen de test positief was. Mijn vriend heeft toen nog alle sigaretten die in huis lagen opgerookt en is toen ook gestopt. We zijn nu nog steeds gestopt. (al bijna een jaar goed he).

Groetjes Nancy

Ik heb (schaam schaam) ook tijdens mijn zwangerschap nog gerookt...
Wel minder, maar helemaal stoppen lukte gewoonweg niet. Nu rook ik
weer helemaal volop... Wel onder de afzuigkap, dus hij krijgt er nu niet
veel meer van mee.

Liefs Annet
P.s. altijd dapper om zo'n onderwerp te openen.....Maar wel leuk!

Terug
Bovenaan