roken

A

Anoniem

Guest
zijn er velen van jullie die (nog) roken nu ze zwanger willen worden?

Hoi Sofie,

Ik rook niet dus hoef ook echt niet te stoppen.

Het lijkt me wel verstandig dat als je wel rookt, om te stoppen als je zwanger wilt worden/zwanger bent.

Mijn man rookt wel, maar als blijkt dat ik zwanger ben zal hij dat niet bij mij in de buurt gaan doen.

Liefs, Nadine.

PS. jij rookt wel?

Hoi Sofie,

Ik moet bekennen dat ik nog steeds rook ondanks dat ik zwanger wil worden. Ik ben wel aan het minderen maar helemaal stoppen is me nog niet gelukt. Ben er wel keihard mee bezig hoor! En ik weet dat het slecht is....
Rook jij zelf ook?

Groetjes,
Camel

jaja, ik rook behoorlijk. het valt niet goed te praten, al wil ik echt stoppen als ik zwanger blijk te zijn. Om nu al te stoppen, terwijl ik nog niet zwanger ben, vind ik erg moeilijk. Ben nog niet echt gemotiveerd.
Als ik op internet lees dat roken de kans op een zwangerschap met 50% doet afnemen, dan schrik ik enorm..
Mijn vriend rookt ook. De afspraak is als ik zwanger ben; ik stop en hij rookt buiten en niet binnenshuis!

Gr sofie

Hoi!

Ik hoop voor jullie en voor jullie aankomende kindjes dat jullie kunnen stoppen!!
Ik heb nooit gerookt,dus kan er eigenlijk niet echt over meepraten.

Mijn moeder heeft tijdens haar zwangerschap van mij wel gerookt,ik ben waarschijnlijk daardoor te vroeg geboren(8 maanden) en nooit goed gegroeit..ben vrij klein gebleven(1.57)
Ik hoop ook dat mensen in mijn omgeveing er rekening mee houden als ik zwanger ben,ik vind het ook echt smerig ruiken.
Mijn bazin rookt ongeveer 3 sigaretten per uur..ik wordt daar misselijk van als ze bij mij in de buurt is.
Maar vind het ook heel moeilijk om er iets van te zeggen...(wel natuurlijk als ik zwanger ben!!)

Liefs,Swinnie

Hoi,
Ik wil me helemaal niet bemoeien met het wel of niet roken ..iedereen weet wel dat het slecht is,maar mijn ervaring is wel dat ``ik``niet zwanger word als ik of mijn vriend rookt.
We hebben dit nu twee keer meegemaakt. Bij de eerste zwangerschap was ik gestopt met roken en mijn vriend niet.Het lukte toen pas wanneer we allebei gestopt waren bij ons tweede kindje was dit hetzelfde.  Nu roken we beiden niet meer ....ben benieuwd
deze maand......
Groetjes  "Dami"  

hey hallo,
ik rook ook nog en leef ook eigenlijk nog niet helemaal volgens het boekje zoals dat voorgeschreven word helaas maar waar,
ben voor laatst 8 weken gestopt met roken maar ook helaas weer begonnen in een erg stressvolle situatie weet wel dat ik absoluut stop op t moment dat ik positief test
weet ook wel bijna zeker dat ik dit ga redden omdat ik er nu al 3maanden of zijn het er 4?
naar toe leef en zeker weet dat dit het doel is om te stoppen!!!
liefs tamaar

Hoi Sofie

Ook ik rook nog. Ben wel van plan te stoppen als ik positief test.
Eigenlijk zou ik al wel willen stoppen maar het lukt nog niet echt. (Poging weet ik veel mislukt)
Als ik zwanger ben heb ik teminste een doel om te stoppen.

groetjes bontrie

Terug
Bovenaan